Espen Aag Holth

Kiropraktor

Autorisasjon (2018)

Espen Aag Holth er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Espen Aag Holth

Lytter, kan mye og får resultater!

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Espen har behandlet meg flere ganger og jeg føler at jeg er i gode, trygge hender hos han. Veldig kunnskapsrik. Heldigvis også ganske streng - noe som jeg trenger når jeg ligger på latsiden med øvelser for å holde meg bedre.

Flink, vennlig og informativ

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Etter et år med meget plagsom og til tider invalidiserende plantar fasciitt, hvor jeg hverken kunne trene eller gå turer, noen ganger knapt gå; kom jeg til kiropraktor Espen og fikk den aller beste hjelp. Både når det gjelder behandling, hjelp til selv-hjelp og informasjon. Han er en svært vennlig person. Etter 3-4 mnd behandling og opptrening, går jeg igjen turer i skogen og kan trene igjen. Det er i grunnen helt fantastisk!

En flott kiropraktor💕

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg har vært innom ham noen ganger, og her blir man møtt med ett smil hver gang. Han ordner alltid opp i stort og smått og er ett veldig bra supplement- for å avhjelpe visse helseplager på en naturlig måte.
Man får også gode råd om en sunn og aktiv livsstil, og motiveres jevnlig til det. Kan på det varmeste anbefales for de med muskelplager, for det hjelper mye.

Utrolig flink kiropraktor

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Espen helbredet meg for en særdeles vond Plantarfacitt. Jeg er så utrolig takknemlig for den måten jeg ble møtt på og hvor dyktig denne kiropraktoren var. Han ga meg en særdeles god skriftlig informasjon om hvordan han skulle kurere min lidelse. Planen ble fulgt og jeg ble helt bra. Tusen millioner takk.

Trygg og flink fyr!

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Super flink og seriøs fyr, flink til og lytte på dine problemer/plager og komme med mange gode forslag til videre opptrening etter skade.