Sara Nordanger

Sara Nordanger er kiropraktor i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sara Nordanger

Endelig en Kiropraktor som funker

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Sara en alltid blid og forklarer alltid hva som skjer.
Hun løser akutte ting og hjelper med med å forebygge og myke opp igjen en stiv kropp.
Anbefales

Dyktig og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Sara er en utrolig dyktig og hyggelig kiropraktor jeg anbefaler på det varmeste! Jeg har slitt med spenningshodepine og smerter i rygg i flere år. Etter første behandling og hjelp med øvelser jeg gjør daglig, kan jeg telle på en hånd de gangene jeg har hatt hodepine.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Sara er en helt fantastisk kiropraktor. Hun ser deg og hva ditt behov for behandling er og veldig flink til å følge deg opp. Der blir du tatt vare på og får masse gode øvelser som hjelper kroppen og holde deg i sjakk. Hun er veldig trygg og faglig dyktig. Kan anbefale Sara på det sterkeste🙂

Meget dyktig og hjelpsom

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Sara er veldig flink og har hjulpet meg mye.anbefaler og prøve henne.har ms og mye vondt i nakke og rygg sliter også med halebein og Sara har fikset alt sammen.etter 20 år med forskjellige behandlinger hos fysioterapeut og kiropraktor så har jeg endelig funnet en som hjelper meg til en god hverdag tusen takk

Seriøs og dyktig.

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Fikk raskt time, og ble tatt i mot på en hyggelig og profesjonell måte. Sara tar deg på alvor, og pusher deg litt under behandling. Noe jeg synes er helt supert! Jeg får fortsatt hjelp mot mine smerter etter en hofteoperasjon for 1 år siden. Jeg har også fått tips og råd om øvelser hjemme. Trenger du hjelp, ring Sara :)