Sara Nordanger

Sara Nordanger er kiropraktor i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sara Nordanger

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Sara er alltid blid og imøtekommende, utfører kiropraktikk på er profesjonell, kunnskapsrik og trygg måte. Jeg har vært pasient hos henne flere ganger og hun har alltid vært en reddende engel for meg. Kan absolutt anbefale Sara.

God hjelp med bekkenplager

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Var plaget med bekkenlåsning, bekkenløsning og hoftebetennelse i store deler av svangerskapet. Fikk god hjelp av Sara inkludert øvelser jeg gjorde hjemme. Var i utgangspunktet litt skeptisk til kiropraktor for bekkenplager men ble tipset av fastlegen om Ullevål kiropraktorklinikk. Sara hadde god kunnskap om og hjalp meg med mine utfordringer. Anbefales!

Anbefaler

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Gleder meg til hver gang jeg skal til behandling hos Sara. Hun er så flink og koselig. Anbefaler henne!

Hyggelig og behagelig kiropraktor med mye ny kunnskap

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg ble vurdert og diagnostisert mere nyansert enn forventet . Jeg skjønner mere hvordan kroppen fungerer og hva som kan forårsake smerter og stivhet . Kan absolutt anbefale henne !😊

Faglig meget dyktig. Omsorgsfull.

ANBEFALING .

Jeg har vært til behandling hos Sara Nordanger flere ganger de siste årene pga idrettsskader.

Jeg har opplevd Sara som en kunnskapsrik - og faglig meget dyktig kiropraktor.

Hun har vært kreativ og flink til å finne gode løsninger. Hun har også vært flink til å gi råd mht. egentrening.

Sara er varm og omsorgsfull. Hun bryr seg om pasientene sine og uttrykker det på en god måte.

Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger hos Sara og kjenner meg trygg på å anbefale henne videre til andre.