Vincens Stoltenberg Steen

Kiropraktor

Autorisasjon (2018)

Korpus Klinikken Telefonnummer909 04 646909 04 6 ...
Bygdøy Allé 10 0262 Oslo
Vincens Stoltenberg Steen er kiropraktor i Oslo og Hamar

Siste vurderinger av Vincens Stoltenberg Steen

Godt , kvalitet, pris 👍

Klinikk: Korpus Klinikken Skrevet

Kvalitet og god pris !
Hei
Jeg må skryte av Vince, hadde store rygg smerter , men etter og vært hos han 2 ganger sover jeg mye bedre og føler meg mye bedre. 100% proffosjonelle, godt oppfølgning og dette har vært hver eneste kr for de som virkelig trenger det , gleder meg til en miste siste neste fredag klokken 13, anbefaler dette på det sterkeste og det koster ikke så mye og resultatet er mye bedre enn de jeg har brukt tidligere nemus og klinikk for alle. Nøl ikke ta en konsultasjon og få smertene vekk for godt! Blid og hyggelig kar som kan jobben sin 100%. Ha en strålende torsdag og helg når den tid kommer:) 👍

Trygg og rolig

Klinikk: Korpus Klinikken Skrevet

Vincens er en trygg, rolig kiropraktor som tar deg alvorlig som kunde. De holder til i nye lokaler i Bygdøy Alle 10, ned trappen til venstre, og kan trygt anbefales

Akutt kiropraktikk er best !!!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har gått hos Akutt kiropraktikk i en lengre periode pga vond rygg og nakke. Vincens er en utrolig flink og kunnskapsrik kiropraktor. og ikke minst kjempehyggelig 😁Er veldig fornøyd med behandling og oppfølging hos han. Kan på det sterkeste anbefale han og dette flotte stedet videre til andre. Alle de som jobber der vet hva de driver med😁 Her blir man godt ivaretatt med engang man kommer inn døren. Altså tipp topp , tommel opp👍 for Akutt kiropraktikk !!!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen hos Vincens. Han fremstår som dyktig og rolig, og løste problemene jeg hadde på en effektiv måte. Ekstra pluss for punktlighet.

Kjempe kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Fantastisk opplevelse av kiropraktoren Vince, lokaliserte problemet fort å ble behandlet proft å kjapt har vært hos han flere ganger å like fornøyd hver gang anbefaler han også til de rundt meg, bruker han og Fredrik på Akutt kiropraktor dem er sykt dyktige begge 2