Vincens Stoltenberg Steen

Korpus Klinikken, Torshov Kiropraktiske

Autorisasjon (2018)

Korpus Klinikken Telefonnummer909 04 646909 04 6 ...
Bygdøy Allé 10 0262 Oslo
Torshov Kiropraktiske Telefonnummer62 55 27 2762 55 27 ...
Torshovbakken 9 2322 Ridabu
Vincens Stoltenberg Steen er kiropraktor i Oslo og Hamar

Siste vurderinger av Vincens Stoltenberg Steen

Trygg og rolig

Klinikk: Korpus Klinikken Skrevet

Vincens er en trygg, rolig kiropraktor som tar deg alvorlig som kunde. De holder til i nye lokaler i Bygdøy Alle 10, ned trappen til venstre, og kan trygt anbefales

Akutt kiropraktikk er best !!!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har gått hos Akutt kiropraktikk i en lengre periode pga vond rygg og nakke. Vincens er en utrolig flink og kunnskapsrik kiropraktor. og ikke minst kjempehyggelig 😁Er veldig fornøyd med behandling og oppfølging hos han. Kan på det sterkeste anbefale han og dette flotte stedet videre til andre. Alle de som jobber der vet hva de driver med😁 Her blir man godt ivaretatt med engang man kommer inn døren. Altså tipp topp , tommel opp👍 for Akutt kiropraktikk !!!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen hos Vincens. Han fremstår som dyktig og rolig, og løste problemene jeg hadde på en effektiv måte. Ekstra pluss for punktlighet.

Kjempe kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Fantastisk opplevelse av kiropraktoren Vince, lokaliserte problemet fort å ble behandlet proft å kjapt har vært hos han flere ganger å like fornøyd hver gang anbefaler han også til de rundt meg, bruker han og Fredrik på Akutt kiropraktor dem er sykt dyktige begge 2

Føler meg litt svindlet

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg gikk igjennom alle vurderinger som var å finne på denne klinikken og (som du sikkert ser) så er mesteparten positive, hvilket jeg tok for god fisk.

Fikk time på dagen, hvilket er positivt og verdsatt. Da jeg kom dit var kiropraktoren 10 minutter forsinket, noe jeg er ganske sikker gikk ut over timen jeg hadde bestilt (ettersom den varte i ca. 15-20 min). Kiropraktoren var flink til å lokalisere problemet og visste nøyaktig hva som hadde skjedd. Grunnen til at jeg gir en såpass dårlig vurdering er at (1) kiropraktoren trykket på to steder på hoften min og gjorde én liten justering. Det var dermed knapt noe kiropraktikk involvert i timen. I løpet av "timen" min - som jeg betalte for - valgte kiropraktoren å (2) ta telefonen og hjelpe andre kunder. Tilslutt vil jeg også fortelle om at vedkommende (3) var ivrig på å få meg til å komme tilbake flere ganger og ta en MR - hvilket er svindyrt.

Alt i alt kostet disse 15 minuttene med minimalt av kiropraktikk meg 800 kr, og jeg føler meg rett og sett svindlet. Har vært hos flere kiropraktorer før og dette er absolutt den verste jeg har vært hos.

Håper dette kan være til hjelp for dere andre som er i en sårbar situasjon, som kun vil bli smertefrie og som ikke vil bli økonomisk utnyttet.

Vil først beklage at du hadde en slik opplevelse av besøket. På tross av det vi oppfatter som en urettferdig "dom", setter vi pris på at kritikken er fremlagt oversiktlig, som gjør det mulig å svare på en ordentlig måte.

Det kan tenkes at flere punkter her bunner i misforståelser og kanskje mangelfull kommunikasjon.

Prisen oppgitt indikerer at dette var en kvelds- eller helgetime, og er således ikke urimelig.

Pasienten beskriver undersøkelsen og diagnostiseringen på en positiv måte, det er en viktig og hyggelig tilbakemelding.

Til punkt 1: I dette tilfelle ble det vurdert som adekvat med den tid som ble satt av og med den behandling som ble gitt. Det ble anbefalt henvisning til MR. Når vi henviser til bildediagnostikk er dette en vurdering som bør tas til følge, da vi ønsker å utelukke alvorlige tilstander. Da er det hensiktsmessig og forsvarlig med en "myk" tilnærming til problemet i behandlingen inntil vi har alle svar vi trenger. Å ta MR koster 250 kr, da vi som offentlig godkjent har henvisningsrett. Det er heller ingenting vi har økonomisk interesse i, som teksten kan gi inntrykk av. Hvis en kiropraktor er "ivrig" på at en pasient skal ta MR, er det fordi vi har gjort funn som gir grunn til videre undersøkelse, og at vi tar vårt oppdrag, og pasientens helse, på alvor.

Til punkt 2: Kiropraktor som er på vakt svarer på tlf for å stille opp for nye og gamle pasienter. De skal få svar også utenom vanlig kontortid hos oss. Dette er en del av den service-graden vi har lagt oss på og som få andre kan tilby. Det gjorde det også mulig for pasienten å bestille time på minuttet da behovet var der. Vi får tilbakemeldinger daglig fra pasienter som verdsetter vår grad av tilgjengelighet, som er hele døgnet, hver dag hele året. Små forsinkelser kan forekomme, dette skjer iblant uansett hvor man går.

Punkt 3 var en kritikk på at det var ønskelig at pasienten skulle tilbake på mer behandling. Når pasienter oppsøker oss er det for å bli bedre. Vi må ta det på alvor og gi vår prognose og anbefalte behandlingsopplegg. Det er viktig at pasienten har en god forståelse av tilstanden samt at forventningene er realistiske.

Ellers vil jeg avslutte med at personlig tilbakemelding er nyttig og noe vi som terapeuter vokser på. Dersom pasienten ønsker å ta kontakt med oss for å bli fornøyd vil vi imøtekomme det. Mvh kiropraktor Vincens Steen

Besvart av Vincens Stoltenberg Steen