Maylinn Arnesen

Maylinn Arnesen er kiropraktor i Vestby

Siste vurderinger av Maylinn Arnesen

Grundig!

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Maylinn arbeidde grundig og såg kroppen som ein heilheit. Årsaken til ein smerte har kanskje utgangspunkt ein annan plass på kroppen, dette syns eg Maylinn var god på å behandle. Ho brukte varierte behandlingsformer som ga positiv effekt! Synd ho måtte flytte til austlandet. Heldige dei som får ho til kiropraktor.

Anbefales!

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk av Maylinn Arnesen. Jeg har slitt med vond rygg, nakke, og skuldrene i flere år, men hadde aldri hatt en helhetlig behandling før, og Maylinn klarte å finne årsaken og ga meg øvelser og tips. Nå er jeg mye bedre, ingen smerter lenger.
Det var min første gang hos en kiropraktor, og jeg følte meg veldig trygg. Hun forklarer alt og er veldig rolig.
Til og med fikk jeg behandling i kjeven og musklene i ryggen.

Jeg anbefaler Maylinn på det sterkeste!

Dyktig!

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Hyggelig dame som vet hva hun holder på med. Flink til å se deg og dine problemer. God behandling og kommer med gode øvelser man kan gjøre hjemme.

Dyktig og trivelig

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Maylinn er en svært dyktig kiropraktor. Hun er flink til å forklare hva hun gjør underveis og er grundig! Har gjort underverk for mine nakke/ryggplager.

Kunnskapsrik og lett å prate med

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Maylinn var mitt første møte med en kiropraktor. Jeg hadde plager med ryggsmerter. Etter noen behandlinger, ble jeg mye bedre. Hun viser meg enkle øvelser, som hjelper meg. Maylinn er lett og prate med. Hun viser interesse for meg som person. Anbefales på det sterkeste.