Maylinn Arnesen

Maylinn Arnesen er kiropraktor i Vestby

Siste vurderinger av Maylinn Arnesen

ANBEFALES STERKT

[Navn fjernet av moderator]

Jeg ble svært fornøyd med behandlingen jeg fikk av Maylinn Arnesen. Jeg har slitt med vond rygg og nakke i flere år, og følte jeg ikke ble sett helhetlig av de tidligere behandlerne jeg har gått til. Jeg fikk behandling av Maylinn gjennom flere omganger, noe som var til stor hjelp.
Maylinn var:
-kunnskapsrik med gode råd og ga utmerket treningsveiledning.
-Hun ga helhetlig behandling,
– hun ga god og effektiv oppfølging. Hadde henne fortsatt på Østlandet ville jeg gjerne valgt henne her igjen! Rå dame!

Kiropraktor Maylinn kan anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Jeg opplever henne som trygg og kunnskapsrik og hun vet veldig godt hva hun gjør under behandlingene.

Omgjengelig, grundig og kompetent

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Gikk til Maylinn med en baby som gråt en del og hadde favorittside. Etter bare en behandling merket vi forskjell på gutten vår og ganske snart stoppet gråtingen også. Hun forklarte godt underveis og ga gode tips og øvelser vi kunne gjøre hjemme. Hun er lett å prate med og grundig i arbeidet sitt. Maylinn har også behandlet meg med noen vondter jeg hadde i ryggen etter graviditeten og en senebetennelse i håndleddet. Veldig fornøyd og anbefaler absolutt Maylinn videre!

Dyktig og trivlig

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Har alltid vart litt skeptisk til det med og gå til kiropraktor , men etter har slitt med smerter ei god stund så blei eg anbefalt av min fastelge og oppsøke kiropraktor, og då blei Maylinn anbefalt. Hu virket som ei som virkelig hadde god kunnskap og tok raskt grep på mine smerte. og det stemmte. Flinke med og forklare og vise hva som må gjøres og øvelser som vil hjelpe.

Dyktig og grundig

Klinikk: HMS Kiropraktikk Skrevet

Arnesen har en trygg og kunnskapsrik fremtoning, lytter og kommuniserer godt med pasienten. Hun er grundig i sitt arbeide og flink til å forklare underveis hva hun gjør. Jeg opplever å bli tatt på alvor og har full tillit til Arnesen. Anbefales på det sterkeste.