Profilbilde av kiropraktor Charlotte Weirum

Charlotte Weirum

Profilbilde av kiropraktor Charlotte Weirum
Kiropraktor

Om

Charlotte Weirum har sin mastergrad i kiropraktikk fra Paris. Hun har omfattende erfaring innen generell kiropraktikk, men hennes spesielle interesse ligger i behandling og forebygging av plager hos gravide og barn. Som aktiv friidrettsutøver har hun en unik innsikt i løpe- og idrettsrelaterte skader.

En av Charlottes styrker er hennes dedikasjon til kontinuerlig faglig utvikling. Hun deltar regelmessig på kurs for å holde seg oppdatert på de nyeste behandlingsmetodene.

Charlotte er opptatt av å tilby pasientene de beste mulige behandlingsalternativene. Hun kan også rekvirere MR- og røntgenundersøkelser, sykemelde, eller henvise til legespesialister når det er nødvendig for å sikre riktig diagnose og behandling.

Når du velger Charlotte Weirum som din kiropraktor, kan du forvente en god kombinasjon av faglig dyktighet og omsorg for deg og din helse.

Autorisasjon (2023)

Siste vurderinger av Charlotte Weirum

Rolig og hyggelig dame . Veldig fornøyd

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Charlotte tar deg på alvor og hjelper deg med problemene du sliter med og gir gode råd.
Veldig presis i timene har ikke opplevd noe forsinkelser som er veldig behagelig. Hun er også interessert i deg sommpassient og kan slå en prat underbehandlingen.
Jeg anbefaler Charlotte på det sterkeste.

Hun er trygg,hjelpsom,effektiv

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Jeg fikk mye hjelp fra Charlotte. Hadde vondt i skulder og naken så Charlotte hjulpet meg mye.
Hun er effektiv kiropraktor.
Siden Charlotte behandlet meg, jeg har mindre smerter

Knowledgeable and kind

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Charlotte listens with attention and asks questions. Very kind and attentive professional. Helped me a lot to relieve the pain and also proposing treatments for prevention.

Overlykkelig

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Chartotte Weirum som kiropraktor, med sine terapier, hjalp hun meg mye med å bli kvitt ryggsmerter og fortsette å jobbe i jobben min uten hindringer! Hun er veldig snill og en veldig flink kiropraktor!!! Jeg er veldig fornøyd med behandlingene hennes! Mvh-[Navn fjernet av moderator]

Fantastisk Kiropraktoropplevelse med Charlotte!

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Jeg hadde en fantastisk opplevelse hos Charlotte. Hun var profesjonell, vennlig og virkelig lyttet til mine bekymringer. Etter behandlingen følte jeg meg merkbart bedre. Anbefaler Charlotte på det sterkeste for alle som trenger kiropraktorbehandling.