Profilbilde av kiropraktor Charlotte Weirum

Charlotte Weirum

Profilbilde av kiropraktor Charlotte Weirum
Kiropraktor

Om

Charlotte Weirum har sin mastergrad i kiropraktikk fra Paris. Hun har omfattende erfaring innen generell kiropraktikk, men hennes spesielle interesse ligger i behandling og forebygging av plager hos gravide og barn. Som aktiv friidrettsutøver har hun en unik innsikt i løpe- og idrettsrelaterte skader.

En av Charlottes styrker er hennes dedikasjon til kontinuerlig faglig utvikling. Hun deltar regelmessig på kurs for å holde seg oppdatert på de nyeste behandlingsmetodene.

Charlotte er opptatt av å tilby pasientene de beste mulige behandlingsalternativene. Hun kan også rekvirere MR- og røntgenundersøkelser, sykemelde, eller henvise til legespesialister når det er nødvendig for å sikre riktig diagnose og behandling.

Når du velger Charlotte Weirum som din kiropraktor, kan du forvente en god kombinasjon av faglig dyktighet og omsorg for deg og din helse.

Autorisasjon (2023)

Siste vurderinger av Charlotte Weirum

Målrettet og tilpasset behandling

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Charlotte i noen måneder, og er svært fornøyd med hva vi har oppnådd så langt.

En kombinasjon av gamle, mindre skader og flere tiår med IT-arbeid hadde gjort det vært vanskelig for meg å komme ordentlig i gang med svømming og annen trening. Lag på lag med spenninger reduserte bevegeligheten til et nivå hvor jeg innså jeg lett ville pådra meg nye skader hvis jeg skulle begynne å trene. I tillegg var spenningene en konstant plage i hverdagen.

Gjennom god dialog har vi tilpasset behandlingen ut fra mine plager i en rekke med lengre økter, og jeg har underveis kommet godt i gang med treningen. Samtidig går andre deler av hverdagen mye bedre. Jeg kan uten forbehold anbefale behandlingen Charlotte tilbyr.

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Kroppskontrol Skøyen Skrevet

Charlotte er tillitsfull og imøtekommende. Sliter med generell stivhet i kropp grunnet kontorjobb. Opplever øvelsene hun anbefaler overkommelige og hun er tydelig i kommunikasjonen under hele konsultasjonen og behandlingen.

Kan uten betenkninger anbefale Charlotte til alle som har behov for behandling.

Trygg, god behandling

Klinikk: Kalbakkenklinikken Fysikalske Skrevet

Jeg startet kiro med skeiv kropp. Nå er jeg bedre. Jeg får fortsatt vondt på ryggen min noen ganger men helt bedre enn før. Kiropraktor hjalp meg og ryggen min så mye. Hver etter time følte meg så lett og musklene mine. Jeg har en veldig bra opplevelse. Tusen takk Charlotte.

Trygg og dyktig

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Charlotte bryr seg om det totale bildet og er trygg i faget sitt. Hun lytter godt og forklarer godt. Absolutt å anbefale!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Hun er kunnskapsrik fordi hun vil spørre deg først før du begynner. Hun håndterer sin klient veldig godt og trygt.