Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av Legekontorene Centrum

Grundig lege

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Hun er alltid nøye, og ser helhetsbildet. Har hatt henne som fastlege i over 10 år, og vil aldri bytte

Flink og vennlig

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Meget faglig dyktig og god til å formidle. Snakker direkte, uten å bruke for vanskelig språk. Prioriterer deg dersom det haster. Burde investert en million i bedre venterom.

Veldig trygg

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Legen er dypt kunnskapsrik og meget forberedt, imøtekommende og veldig menneskelig. Finner ut av problemene fort og hjelper på en høy faglig nivå

Dyktig lege men dømmer fort

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Ziesler er en svært dyktig lege men han dømmer fort f.eks ved at han tror jeg bare kommer for å få sykemelding(når jeg staterer at jeg ikke kan gå glipp av jobb) Dette tror jeg er fordi jeg er 20 år og blir fort sett ned på pga dette.

Byttet på grunn av ventetiden

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Jeg hadde Halldis som fastlege i flere år, men så meg til slutt nødt til å bytte ettersom ventetiden var uholdbar. Det var bare å glemme å ha andre planer den dagen jeg skulle til henne og jeg ventet ofte opptil 3 timer utover tidspunktet jeg hadde time.

Det var også svært frustrerende at timene ble dobbeltbooket, og at noen andre også satt å ventet hadde time nøyaktig samtidig som meg.

Mitt inntrykk er et legesenter preget av uprofesjonalitet og veldig dårlig kundeservice, og i de årene hun var min fastlege ble ventetiden aldri bedre. Det ble også vanskelig for meg da jeg først fikk komme inn på kontoret hennes da jeg alltid hadde de andre som satt utenfor å ventet i bakhodet. Jeg opplevde møtene våre som hastet og mener at hun ikke tok seg tid til meg som en fastlege skal.