Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av Legekontorene Centrum

Dyktig

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

En lege som kan faget sitt!
Lang ventetid for å komme inn, kan fort bli 1 time og lengre.
Er empatisk og hører etter.

Ikke gå til denne legen

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Han hører ikke på hva jeg sier og vil ikke lese papirene jeg har med fra nevrolog og diverse papirer. Jeg spurte ikke om medisiner, men ville sjekke hvordan deres legekontor var (siden jeg nettop hadde byttet). Men han påstod jeg kom dit for å få vanedannende piller og at jeg var narkoman fordi min forrige fastlege nettop hadde skrevet ut resepter til meg for helgen, og at jeg drev "doktorshopping". Dette skrev han melding til min egentlige lege om som ikke var tilstede denne dagen. Jeg nevnte ikke et ord om få piller før han brakte det opp.

Den beste legen i hele Rogaland!

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Jeg bor i Sandnes, men velger likevel å gå til Øyvind som har legekontor på Randaberg. Fordi jeg har en del helseproblemer, er jeg avhengig av å ha en god lege, og Øyvind er rett og slett helt fantastisk. Den dagen du trenger at han virkelig hører på deg, så gjør han det. Han tar seg den ekstra tiden om det så betyr at dere blir sittende i tre kvarter. Ja, det er lang ventetid for å komme inn, ofte en time og mer, men det er verdt det, for når det er DIN tur, så er det DU som er i fokus. Mitt råd: beregn veldig god tid, og ha med deg noe å lese på. Jeg har ikke noe særlig til overs for de andre som jobber der (resepsjon og blodprøver). De stresser og koster sjelden på seg et smil. Øyvind er en mann med masse lun og god humor, og han har masse empati. Dessuten har han jobbet mye på sykehuset, så han har veldig bred erfaring.

Dyktig!

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Til dags dato den beste legen jeg har hatt. Han har alltid tid til deg, er en god lytter og har høy faglig kompetanse. En føler seg svært ivaretatt. Han er streng når det trengs, og strør ikke sykemeldinger rundt seg, noe som i mine øyne er bra. En bør ha god tid på legekontoret da, det er det eneste. Har aldri opplevd å ikke få akutt-time.

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Har gått hos Øyvind i 16-17 år og er svært fornøyd. Han tar meg alltid på alvor og henviser meg videre ved behov. Han er etter min vurdering svært faglig dyktig, når jeg spør om noe (ofte forbereder jeg med å Google masse) så har han peiling. Jeg har hatt masse "sære" sykdommer, han følger opp og husker hva vi snakket om sist. Han har en naturlig faglig og personlig tyngde som gjør at jeg stoler på hans råd, tiltross for at vi ikke alltid er enige. Dette er en lege du bør gå til dersom du tar din egen helse og liv på alvor. Dersom du ønsker enkle sykemeldinger bør du finne en annen... Lang ventetid, og vanskelig å få fatt i, nettopp fordi han tar seg tid og bryr seg om sine pasienter. Kontor/lab personalet har blitt noe bedre, ikke bestandig like hyggelige og hjelpsomme. Men noen av dem er helt fantastiske, mens noen burde fått seg en jobb langt unna mennesker. Men dette er administrasjon, ikke Øyvind som lege.