Utsira legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Utsira legekontor

Respektfull og lyttende

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Han er til stede i samtalen og lytter til hva jeg har å si. Han ser helheten og ikke bare detaljene. Han møter deg på en respektfull og profesjonell måte.

Fantastisk lege.

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Møtte Lillesund når han vikar for min tidligere fastlege, byttet raskt over til han. Tar alt på alvor og er saklig rett på. Anbefales sterkt.

Lite engasjert

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Opplever han som lite engasjert. det virket også som det var lite fokus på meg som pasient, og at det er mer viktig å bli fort ferdig med timen slik at neste slipper inn.

Den ene resepsjonisten hans (Vital Helsehus) har ved to anledninger vært litt hissig/lite hyggelig på telefon. Ved en av disse anledningene la hun på når jeg ytret min mening om at jeg syntes det var unødvendig å måtte møte opp på time på legekontoret for å bli sendt videre på røntgen - etter anbefaling fra en ekspert jeg hadde blitt henvist til tidligere.

Trygg å masse kunnskap

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Hatt denne legen i mange år nå å kjempefornøyd på alle måter, får alltid den hjelpen me trenge å alltid tid til å lytte

God Lege - trygg og kunnskapsrik

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Jeg blir møtt av en proff lege med masse kunnskap og erfaring. Gode samtaler med fokus på behandlingen, ikke så mye diagnose, rett på sak.