Utsira legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Utsira legekontor

Fantastisk!!

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Han er første lege som ser og hører meg. Er alvorlig kronisk syk og han tar seg god tid til meg og bryr seg veldig om pasientene sine!
Det er lett å komme gjennom på telefon, får raskt time og får god behandling uansett hva :)

Helt ok

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Min erfaring er helt ok. Veldig dyktig på enkelte ting, er raskt på allerten. MEN er ikke å anbefale til gravide. Har langt utgåtte bøker, dårlig sjekk, veier ikke den gravide og lista er lang............. Da er jordmor på helsestasjonen gull verdt i forskjell til Lillesund dessverre......

Bra lege. Han har beina godt plantet i bakken.

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Grei type, har hatt ham i sikkert 10 år, og han kan virke røff, men han har humor og empati. Og tro ikke ett øyeblikk at han er dum. Han er smart. Jeg kommer ikke til å skifte ham ut.

Ikke helt fornøyd.

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Jeg synes at han tar seg for liten tid.Når en er "kroniker" er tre,fire minutter for lite.En forventer at legen kommer med anbefalinger når en forteller hvilke plager en sliter med,Jeg føler at jeg må hjelpe han i gang,og det irriterer meg.Kan det være at jeg er for gammel at han ikke bryr seg,med andre ord;Godt ut på dato.Når han har spurt hvilke medisiner jeg trenger ,da føler jeg at han er ferdig med meg,og dette spørsmålet får jeg før jeg har fortalt om mine problemer.En må kunne føle seg trygg etter en har vært hos sin fastlege,noe jeg ikke er.

Meget behagelig person .

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Har hatt Dr .Lillesund side han startet sin praksis I Haugesund var vel en av hans første pasienter .
Iløpet av disse årene så har han en fantastisk person som er veldig dyktig i sin praksis ikke bare har jeg opplevd det , men flere andre sier det også .
Så han kan anbefales på det sterkeste .