Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

En god arvtaker etter Dr. Meberg

Lege: Christian Nakling Skrevet

Etter over 30 år som dr, Mebergs pasient fikk jeg ny fastlege. Han har ikke skuffet. Litt diskusjon den første gangen om PSA prøver, vi ble enige og har bare positive ting å si om han. Han er tilgjengelig og sender deg videre i systemet der det er behov.

Meget dyktig lege

Lege: Christian Nakling Skrevet

Hadde samme lege i 30 år før han ble pensjonert. Har blitt godt ivaretatt av legen og blir tatt på alvor. Henviser til videre behandling der det er nødvendig

Forferdelig !!

Lege: Liv Løland Skrevet

Denne legen skulle ikke fått praktisere. Makan til
ydmykende og respektløs behandling av syke gamle mennesker! Min kjæreste oldemor på
94 har vært frisk hele livet, men dessverre blitt veldig syk nå og trenger tilsyn og behandling, dette var denne legen ikke int. i å hjelpe med! Kun snakket om alt det hun ville ta prøver av, som ifl sykehuset pg leger, ikke er relevant! Travelt fikk hun også presisert at hun hadde det og, og at timen var over! Forsinket som hun var... Uverdig behandling !! Fy!

Liv bryr seg ikke om pasienten

Lege: Liv Løland Skrevet

Liv er alltid seint ute, stresset og du føler deg som en byrde. Hun hører ikke hva du sier og tar ikke hensyn til dine vurderinger og følelser. Du er en pasient - og hun vet best. Jeg føler meg alltid sint, overkjørt og irritert når jeg går derfra. Jeg har ikke tillit til dene legen og føler meg utrygg. Har nå stilt meg på venteliste hos en annen lege.

Flink lege!

Lege: Liv Løland Skrevet

Kan kjenne igjen kritikken som går på lang ventetid, og ganske travelt under konsultasjonen, men når det kommer til det faglige opplever jeg Løland som veldig grundig. Det virker som hun gjør sitt ytterste for å finne ut av saker og ting, og skulle jeg måtte legge livet mitt i hendene på en lege måtte det bli Liv Løland, har 100% tillit til den jobben hun gjør.