Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Frusterende

Lege: Liv Løland Skrevet

Byttet lege for et halv år siden da jeg ville ha et lege kontor som var nærmere mitt bosted. Dette er den værste avgjørelsen jeg noen gang har gjort! Legen tar seg liten tid til å lytte, men babler i vei uten at man får komme til for å få forklart mer om problemet man har. Vanskelig å prøve å få til en god dialog da hun hopper til konklusjoner uten å lytte til hva du faktisk prøver å fortelle.
Hun har det alltid travelt og man føler seg til bry når man er der. Man må på bergenge vente tid opp i mot en time, lengste jeg måtte vente var en time og ti min. Hun klager også over hvor liten tid hun har eks. "Nå har neste pasient ventet lengre enn det du måtte vente"
Ville aldri anbefalt denne legen til noen jeg kjenner.

Har nå byttet tilbake til mitt opprinnelige legesenter.

Seriøs lege!

Lege: Christian Nakling Skrevet

Jeg har intrykk av at han er en hyggelig lege som tar yrket sitt på alvor, og føler at jeg blir lyttet til og møtt med forståelse når jeg er der. Har full tillit til Nakling.

Meget bra lege

Lege: Christian Nakling Skrevet

Jeg er strålende fornøyd :-) han følger meg opp på alle punkter. han har store kunnskaper og er flink til å sende meg videre til spesialister.

Opptatt av livsstilssykdommer

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg har gått en del ganger til lege Liv Løland. Hun er veldig opptatt av livsstilssykdommer og av å sjekke at komposisjonen i blodet er bra. Greit nok; jeg hadde høye "leververdier", uten at vi klarte å få dem lavere, men leveren ble sjekket på SUS og den var visst heldigvis sånn noenlunde. Ellers veldig opptatt av blodtrykk, overvekt og alkohol (drikker du mye du da?).

Eller litt likegyldig og nonchalant mht. andre plager/sykdommer. F.eks likegyldig mht. blødning inn i linsa inn i øyet (Går vekk av seg selv", men dette har ikke skjedd). Har tenkt å sjekke blødning inn i linsa og årsaken til øresus på nytt, men vurderer å bytte fastlege dersom dette ikke tas på alvor. Får se etter hvert.

Ofte dårlig til å lytte/ ikke tid

Lege: Liv Løland Skrevet

Vanskelig å få legen til å skjønne hva situasjonen gjelder. Til tider føler jeg meg som pasient undervurdert og motarbeidet. Hvis legen bare hadde brukt av sin begrensede tid til å være stille og heller lytte, istedet for å overkjøre og trekke forhastede konklusjoner, ville samarbeidet mellom meg som pasient og legen blitt bedre.