Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Glad jeg byttet

Lege: Liv Løland Skrevet

Tar seg ikke tid til å høre etter. Følte meg som en byrde. Var alltid i dárlig humør etter en time hos denne legen. Lang ventetid! Hun hører ikke etter, og fikk alltid høre at hun hadde det så travelt. Å at hun allerede hadde brukt alt for mye tid på meg.

Dyktig, hjelpsom, trygg.

Lege: Christian Nakling Skrevet

En mann jeg er blitt tatt både avlvorlig av og fått den hjelpen jeg trenger av. Han er ikke redd for å sende pasienter videre til vurdering av spesialister. På den tiden han hat hatt siden overtagelsen, har jeg aldri følt meg utrygg eller at han ikke hadde tid til å høre på meg.

Meget bra lege!

Lege: Christian Nakling Skrevet

Har fått et godt inntrykk av han fra første stund. Har tatt meg inn etter stengetid, ringt meg tilbake for å høre hvordan det gikk etter sykehusopphold, og virkelig tatt meg på alvor.
Kan ikke annet enn å gi han beste skussmål.

Meget misfornøyd

Lege: Liv Løland Skrevet

Har hatt et par timer hos denne legen, og må si jeg er ganske så misfornøyd. For det først må man belage seg på en halvtime til en time ventetid , og når man da endelig kommer inn er det bare å sette seg ned med åpne ørene og lukket munnen.
Hun tar seg veldig liten tid til å lytte, men derimot god tid til å fortelle deg alt hun ikke får gjort om du skulle ha et ekstra spørsmål om noe du ikke konkret hadde bestilt denne timen for.
Skulle du være så uheldig å spørre eller ta opp et tema hvor hun ikke er enig i avgjørelsen/tankegangen din, må du bare være klar for å få høre det som hatten passer.
Jeg har gjentatte ganger dratt hjem fra timen i et forferdelig dårlig humør på grunn av frustrasjon over denne legen. Har nå valgt å bytte fastlege.

Skuffende...

Lege: Christian Nakling Skrevet

Dr. Nakling ble min fastlege etter at min tidligere lege ble pensjonert. Nakling skuffet meg veldig da jeg trengte helseattest til førerkort klasse B. Han viste at han ikke hadde den minste anelse om hva skjemaet og hva min diagnose med ADD egentlig hadde ifht førerkort. Han fikk meg til å sende brev til fylkeslegen for å få godkjent helseattest. Han tok seg ikke tid til å fortelle hva eller hvordan, men var vennlig nok til å skrive adressen jeg skulle sende til.
Svaret jeg fikk av fylkeslegen var at jeg aldri hadde trengt å sende inn søknad, da ADD ikke har noe å si for førerkort klasse B. Jeg fikk lappen med andre ord.

Jeg skal bytte lege nå.