Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Kvass og ufin

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg føler meg ikke sett og forstått av Liv. Hun prater i et sett og er lite effektiv. Virker som hun har et stort behov for å snakke mest mulig. Derfor er hun også aaaaltid forsinket. Jeg opplever at hun drar egne konklusjoner uten å tvile.
Hun er kvass og direkte på en ufin måte og jeg føler jeg må være veeeeldig ydmyk i møte med henne for å unngå at hun «hisser» seg opp. Jeg ønsker ikke å gå til henne mer dessverre.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Jeg har hatt Anne-Siri som fastlege i over 3 år, og er svært fornøyd. Hun tar meg alltid på alvor, og henviser meg videre når det trengs. Hun er ydmyk, forståelsesfull og kunnskapsrik. Anbefaler henne til alle.

Liker Liv!

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg kjenner igjen mye av det som skrives om Liv her. Men at hun er en dårlig lege er jeg ikke enig i!
Det er ofte lang ventetid, ja. Men dette skyldes jo at hun bruker lang tid med oss. Hun er veldig nøye med det hun gjør, og jeg tror at det er viktig for henne og gjøre seg forstått. Derfor tar det tid. Jeg opplever også at hun ofte sier «nå har vi brukt mye tid» osv.. Men det kan jeg leve med. Jeg skulle nok ønske at hun brukte litt mer av tiden til å lytte å vise forståelse, men det er nok ikke dette hun er best på. Faglig er hun utmerket!

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd med måten Liv har tatt i mot både meg og barna mine i mange år.
Føler meg veldig trygg med henne som lege.

En lege som ser hele deg

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg har lest vurderingene, og kjenner meg absolutt ikke igjen i de som er negative. Hun har en sjelden evne til å se hele personen. Hun diskuterer åpent og tar meg som pasient med på vurdering av behandling.
Det kan bli ventetid, ja, med det er fordi hun er grundig og nødig vil avslutte før alle sider er belyst.
Hun er en varm person som tydelig bryr seg om pasienten og vedkommendes situasjon.
Faglig virker hun solid med bred kompetanse supplert med lang erfaring.
Kan anbefale henne på det sterkeste.

Lytter, men viser liten vilje til å finne ut av helseplager

Lege: Christian Nakling Skrevet

Jeg går sjelden til lege.

De få gangene jeg har trengt hjelp og derfor kontaktet fastlegen opplevde jeg at han ikke hadde noe ønske om å hjelpe eller finne ut av mine helseplager.

Opplevde liten velvilje, selv om han tilsynelatende gav uttrykk for at han forstod.