Storsenteret Legekontor

Jernbanesvingen 6 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Storsenteret Legekontor

Alle er vi forskjellige

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Han er helt sikkert dyktig. Han mangler evnen til å la pasienten fortelle om sine problemer. Han bryter litt fort av og virker ikke inkluderende. Litt overfladisk. Har en stressende måte å ta i mot pasienten på.

fin, energisk fastlege

Lege: Hilde Rygh Hjorthen Skrevet

Hilde har sikkert alt for mange pasienter og altfor mye å gjøre. Effekten blir at det av og til blir for liten tid til pasienten

Dyktig og effektiv

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

En profesjonell og dyktig lege som engasjerer seg og vet hvordan byråkratiet fungerer og hva som må til for å nå fram og få resultater til pasientens beste og behov.
Kan virke litt travel og stresset kanskje, men det er nok slik han er som person. Setter seg rolig ned og lytter oppmerksomt når jeg kommer og spør alltid om det er noe mer før han avslutter.
Skriv eventuelt en liten lapp med det du skal huske å nevne eller spørre om.
Det er ALDRI lang ventetid for å få time!
Anbefales selvsagt.

Nesten ferdig før man kommer inn!

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Jeg hadde Dr. Svenning som fastlege og var vant til å bli tatt vare på. Han måtte dessverre gå med pensjon. Rekkedal bruker maks 3-4 minutter på deg. Han hører ikke egentlig på hva du sier og vil gjerne bli ferdig med deg før du kommer inn. Jeg byttet selvsagt fastlege i ettertid da dette ble uproff. Anbefales ikke.

Dyktig lege

Lege: Svein Egil Rekkedal Skrevet

Rekkedal fremstår for meg som en meget dyktig lege. Han møter og avslutter alltid på en hyggelig måte, og gir deg et sterkt inntrykk av at han bryr seg. På et tidspunkt hadde flere småprobler samlet seg opp, men vi gikk igjennom alt på rekordtid. Anbefales sterkt!