Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

kjempefornøyd

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Kjempefornøyd med henne som fastlege. Hun tar seg god tid til deg når du kommer. Bryr seg om deg som pasient. Hun er aldri forsinket når jeg skal dit.

Veldig hyggelig og snill, men litt for mye "pc-doktor".

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Flink med unger!! Og tar seg god tid med dem, så denne evaluering er basert på voksne med "ufarlige sykdommer".
Starter med hodet i pc`en og slutter der også. Lite "hands on". Stoler i for høy grad på pasienten sin egen diagnose.
Kjapp til å skrive henvisning videre, dette er for så vidt fint, men litt for "lett".
Dessverre alltid forsinket (kanskje litt for mange pasienter trykket inn). Hvis man har så mange pasienter på en dag er det vanskelig å skjønne at ventetiden skal være så lang som opp til 2 uker på en vanlig legetime.
Sekretærene er stort sett greie når du først er der, men de har et par stykker som høres ut som du er til uendelig bry når de tar telefonen. Veldig vanskelig å få snakke med legen selv i telefon.

Dyktig lege

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Jeg har bare godord om min lege.Tar seg god til deg når du kommer og bryr seg om deg og tar tak i det som er problem der og da.

Vente og se lege

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Alltid umulig å komme gjennom telefonen til legesenteret. Og når man først gjør det, møtes en med sure resepsjonister.

Jeg er svært misfornøyd med denne legen. Alt svares med at vi skal vente og se, eller at det er for sent og at man burde ha sett det tidligere. Man føler seg også veldig til bry, og som om man forstyrrer.

Legen er svært arrogant, og med mindre man har en diagnose klar selv er det ingen hjelp å få her. Unngå denne legen!

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram har vært veldig forståelsesfull i en vanskelig periode. Jeg føler at jeg har blitt tatt godt vare på. Han har fulgt meg veldig godt opp. Jeg er veldig glad Khuram har blitt min nye fastlege.