Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

ja ja

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

byttet til denne legen og dette var det som skjedde....kommer på lege besøk og forklarer min sak,greit nok.....skal gjøre en ting før jeg skal dra ,men får ikke beskjed om at dette må gjøres med en gang.....venter 1 dag og går og leverer som planlagt.Går til apoteket for og hente det jeg skal ha,men da er ting trukket tilbake,og setter meg i en stor klemme......HVOR ER KOMUNIKASJONEN.Hadde alldri trodd en lege vile oppføre seg på denne måte,men ak.

En meget dyktig fastlege.

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Vedkommende har overlegen kunnskap og har vist seg tillit verdig. En får aldri inntrykket av at han kun ønsker å bli ferdig med deg for å ta inn neste pasient. Heller vil han bruke god tid på pasienten. Det er heller ikke vanskelig å betro legen med sensitiv informasjon.
Det er svært vanskelig for meg som pasient å si noe negativt om Ahmad, hvis jeg må trekke frem noe så kan det være at han gjerne kan drøye med å gjøre noe han skulle ha gjort med 2-3 dager. Men det er forståelig ettersom han har en svært hektisk hverdag. Utenom det så har jeg ikke noe negativ å si, og det er morsomt ettersom jeg er en person som er svært kritisk til det meste.

Seriøs, uformell og pasientorientert lege

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Ingunn virker svært oppegående, og søker ekspertstøtte på forhold hun ikke selv behersker som allmenpraktiker. Et svært positivt bekjentskap.

Superlege!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Nettopp byttet til Dr.Ahmad. Virkelig en lege som tar pasienten på alvor, og virkelig vet det han snakker om. Anbefaler på det sterkeste ;)

En dyktig og oppgående flink Lege

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Fra min side er det bare ROS å komme med. Synes dette er en lege som bryr seg og er opptatt av det du er der for og i tilegg spør hun om hvordan det går også.

Heldig med å få henne som fastlege