Legesenteret Sør

Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Sør

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Behagelig og imøtekommende. Tar seg tid og lytter. Føler meg trygg hos henne. Har fått veldig god hjelp under sykdom.

huff!

Lege: Richard Solvang Skrevet

Han hører ikke etter, jeg gruer meg for hver gang jeg skal ha time hos han, han viste forståelse først, men når sykdommen utviklet seg til det værre, så har han bare vist en negativ holdning til dette, akoratt så jeg føler at jeg sitter og lyver om smertene mine, jeg tør ikke en gang og si ifra at smertene har forverret seg, for er redd for og få problemer for det, for da må jeg jo kanskje opp i dosen som jeg har gått på i 2 år nå, å det er jo ikke aktuelt, ifølge han, skikkelig ubehagelig, spesialister har undersøkt meg, å funnet ut hva som er galt, men selv da, vill han ikke høre etter, å så lenge det ikke er han som kommer på og skrive ut smertestillende eller sende meg videre, er det utrolig vanskelig og få han til og gjør akoaratt disse tingene, jeg skal bytte fast lege om ikke så lenge, og det gleder jeg meg til!

Opplever ikke å bli tatt på alvor

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Vi opplever det veldig vanskelig å komme noen vei med denne legen.
Hun ser ut som hun lytter til det vi sier - men gjør ikke mer, svarer heller ikke tilbake og er ikke i dialog.
Tar ikke tak i tingene uten at vi må mase veldig over lengre tid og bli meget bestemte, noe som blir slitsomt i lengden.

Hun har til tider vist et temperament som ikke hører hjemme i en profesjonell setting.

Denne legen var vennlig og hyggelig i begynnelsen, derfor tok det en stund før vi reagerte på den mangelfulle behandlingen vi fikk - og vi var nok mer tålmodig og gav nok flere sjanser enn vi burde ha gjort.

Vi ser nå fram til å bytte fastlege, da kontakten med denne legen er blitt mer belastende enn helsebringende.

Hyggelig og dyktig lege.

Lege: Richard Solvang Skrevet

Dr. Solvang er ikke min fastlege, men jeg har vært hos han ved et par anledninger der min lege ikke har vært tilgjengelig. Jeg har vært veldig fornøyd hver gang, føler at denne legen tar meg seriøst og tar seg god tid.
Hyggelig og dyktig lege som er lett å snakke med.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Jeg har hatt M. Svindland som lege i over 20 år, og jeg har bare gode ting å si. Hun er en lege med stor faglig kompetanse som samtidig er flink med mennesker. Hun er tålmodig og flink til å lytte, noe som gjør at man som pasient kan slappe godt av på legekontoret. Hun ser den enkelte pasients behov og ressurser, og er empatisk, engasjert og løsningsorientert. Hos M. Svindland opplever man å bli tatt på alvor og man møter en lege som genuint bryr seg om pasientens beste. Jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege. Det kan også legges til at legekontoret har en god atmosfære og legesækretærene er alltid flinke, imøtekommende og smilende.