Legesenteret Sør

Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Sør

Kan være grei og imøtekommende....

Lege: Richard Solvang Skrevet

De fleste ganger litt sur og mutt, da har jeg hatt følelsen av at jeg ikke er blitt hørt.
Har også fått følelse av at han "virker" som han er innterresert i å sette seg inn i sykdomsproblemet, men så gjør han ikke det! Når jeg har fått konstantert en sykdom på sykehuset, ja da er det utredet! Sånn er det bare og jeg får følelsen av at han blir lite interressert I å finne ut mer effektiv behandling.

Bytter...

En god lege når en virkelig trenger lege

Lege: Richard Solvang Skrevet

En lyttende lege, som henviser fort videre. Etter en lang behandlingsperiode har tilgjengeligheten vært veldig god. Kort ventetid og gode samtaler når det har vært nødvendig. Bruker sms ved timebestilling og det fungerer helt topp. Stort sett godt humør.

Er svært fornøyd med Dr. Svindland

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Har vært pasient her i 15 år og har blitt fulgt opp godt av Svindland. Har ingenting å klage over.

Flink lege så gjør en god jobb

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Hun gjør en veldig god jobb og har løst de problemene jeg har støtt på i livet. Eneste jeg har å utsette er at på selve kontoret tar det som regel rundt 1 time ventetid. Riktignok er det rundt 2 år siden jeg var der sist, men jeg skal bestille ny time i morgen og vil se hvor lang tid det tar nå.

Dyktig lege

Lege: Marianne Van Sighem Svindland Skrevet

Jeg hadde henne som lege før jeg flyttet østover. Opplevde henne som lyttende, forståelsesfull og tilgjengelig. Jeg hadde et noe komplisert sykdomsbilde som kanskje gjorde at hun var mer tilgjengelig, siden utfordringene var større enn vanlig, men opplevde meg svært godt ivaretatt samt at hun alltid hadde tid til meg.