Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Meget behagelig å snakke med

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Han tar deg på alvor , og kommer med tilbakemeldinger . Godt fornøyd så langt etter at AAnes ga seg .

Legen hører ikke pasient

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Det er veldig viktig at pasienten blir hørt om de problemene som gjelder pasienten.
Denne fastlegen har ikke god kompetanse til å høre og prøve å hjelpe pasienten på best måte til pasienten.
Og det er veldig vanskelig å snakke med han hvis han forstår ikke deg, forstår ikke din problem og vil ikke å prøve å forstå. Jeg var hos han flere ganger hva gjelder det samme problem, men fikk ikke god behandling. Sannsynligvis jeg kom til denne situasjon pga. forskjeller i kultur mellom meg og han eller manglende erfaring.

Meget nøye.

Lege: Son Stian Ngo Skrevet

Jeg byttet til Stian for et par år siden. Han er veldig nøye på å følge opp og tar prøver. Han lytter til hva jeg har å si.

Ikke fornøyd

Lege: Son Stian Ngo Skrevet

Framtrådte arrogant og lite engasjert. Fikk meg til å rett og slett føle meg dum uansett hvilket spørsmål jeg kom med. Generelt dårlig pasientkontakt. Gikk hjem med følelsen at jeg hadde sløst bort hans tid.

Har ikke tid til pasienter

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Mer opptatt av å fortelle at hun er skolelege, legevaktlege, på kurs osv. Med andre ord. Hun har ikke tid til egne pasienter.