Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Lite hjelpsom

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Fikk tildelt ny lege da den gamle sluttet. Var fornøyd første gangen, da var han imøtekommende og veldig nøye. Tok seg god tid.
Nå er det knapt hjelp å få. Tar meg ikke seriøst, heller ikke min datter. Har ikke tid til å høre etter og husker ikke viktig informasjon. Sist hadde jeg en dobbeltime, kom endelig inn 45 min for sent og timen varte kun i 7-8 minutter. Får ikke hjelpen jeg trenger, selv om man er desperat.

Synd at ingen andre leger i Bergen eller Nordhordaland har ledige leger, jeg hadde byttet på flekken dersom jeg kunne.

Aldri tid og ikke faglig dyktig

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Hun overtok etter min fastlege Finn Skogstad. Jeg har vært hos mange leger, men følte at Tushani ikke helt forstå tyngden av min sykdom og hvordan det preget min hverdag og psyke. Hun skre sykemelding, men det var den manglende faglige kunnskapen i henne som gjorde at jeg byttet fastlege.

Hyggelig og pasienten i fokus

Lege: Satya Pal Sharma Skrevet

Veldig hyggelig lege som fra første øyeblikk får pasienten til å føle seg sett og ivaretatt.Tar seg god tid, empatisk og vennlig.

Styr unna!!

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Du må regne med en hel dag om du skal til henne. ALLTID veldig forsinket. Dette gjelder også om du får første morgentime. Det går generelt ganske treigt på hele legekontoret. Hun avbryter deg, vanskelig å komme til ordet, snakker dårlig norsk og er ikke noe flink heller. Hun har dårlig tid og er ikke alltid flink å henvise videre. Bortkastet tid å gå her. Styr unna!!!

Arrogant,lite engasjert og blir ikke tatt på alvor

Lege: Son Stian Ngo Skrevet

Hver gang jeg har vært hos han virker han lite engasjert. Gir meg følelsen av at jeg er dum når jeg stiller spørsmål. Jeg har alltid måtte overbevise han om hva jeg trenger. Ønsket ny henvising til hudlege pga psoriasisen min.

" Hvilken psoriasis, jeg ser ingen"..svarte han.

så jeg måtte spesifikk vise han alle plassene jeg hadde. ( Jeg har hatt psoriasis i 10år og vært innom Haukeland for lysbehandling hver vinter)

Får følelsen av at han ikke tar meg på alvor. Små ler av mine utfordringer.