Leirvik Legekontor

Vikabrekko 11 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirvik Legekontor

Behaglig og dyktig fastlege

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Jeg har kun hatt positive opplevelser hos Hakestad.

Han er rolig og behaglig og interessert i å finne løsning.

Svært lite fornøyd

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Lite imøtekommande, virkar ikkje interessert i pasienten eller deira problem. Skriv mykje på data i stede for å interessere seg for pasienten.
Har ikkje blitt teken på alvor. Har lite tillit til legen, samt er det vanskeleg å åpne seg til han. Han er god fagleg, men har ein del å læra når det kommer til å sjå heile mennesket.

Gjere lite.

Lege: Agnar Aasheim Skrevet

Får lite hjelp . skjer ingenting. Må finne og lese meg til medisiner som kan hjelpe meg. Må be om blodprøver og henvisninger sjølv til viktige ting.

Venleg og god lege

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Håvard var venleg, imøtekomande og fekk meg til å slappa av. Han tek seg god tid, svarer på spørsmål og verkar interessert i pasienten. Eg har berre vore der ein gong, og syntest eg fekk god hjelp.

Lite fornøgd

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Framstår smilande og hyggeleg. Veldig sjølvsikker, men til tider arrogant. Lite imøtekommande, virkar ikkje interessert i pasienten, Meir oppteken av eigne tankar og meiningar enn å lytta og spørja. Ein god lege må vera oppteken av heile menneske, ikkje alt viser på ein prøve.

Til tider uprofesjonell, det har vore vanskeleg å opna seg for legen. Har ikkje blitt teken på alvor, ting blir bagatellisert. Samarbeid og tillit har vore vanskeleg med denne legen. Sikkert fagleg dyktig på mange områder, men har mykje å læra om det emosjonelle, om å lytta og sjå folk. Legen kan nok fungera bra for dei som har avklarte lidingar eller som treng ein resept i ny og ne.