Leirvik Legekontor

Vikabrekko 11 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirvik Legekontor

Dyktig, grundig og hyggelig

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Hakestad er svært grundig i sine undersøkelser, og tar gjerne eit par ekstra prøver for å sikkert stille riktig diagnose. I tilfeller der han har vore usikker har han sendt meg videre til spesialist for å vere heilt sikker på at ingenting vert oversett. Fantastisk dyktig lege som lytter, er forståelsesfull, følger godt opp og tar seg god tid til pasienten.

Personalet i resepsjon og på lab er alltid hjelpsomme, hyggelige og sympatiske.

Strålande fornøyd!

Lege med stor L - slik en skal være

Lege: Agnar Aasheim Skrevet

En kjempebra lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Var gjennom en vanskelig og tøff periode, hvor jeg egentlig ikke klarte helt å vite hva som feilet meg og hva jeg trengte, men heldigvis var Aaheim fastlegen min.

Han var en stor bidragsyter til at det fikk det resultatet det gjorde, og er evig takknemlig for hans bidrag, råd og veiledning gjennom denne perioden.

Uprofesjonelt og dårlig

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Til tross for mange hyppige besøk har jeg ikke fått den oppfølgingen og hjelp som trengs og han virker lite opptatt av å ta undersøkelser. prøver og kontroller som ikke blir utført, henvisninger blir glemt og han er i tillegg vanskelig å kommunisere med, fremstår som noe nedlatende og til tider uprofesjonell

Den beste legen eg har hatt.

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Gir seg god tid, god til å lytte til pasienten..Flink å gi gode råd, flink å trøste når ting buttar litt i mot...

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Agnar Aasheim Skrevet

Han bryr seg om hvordan du har det og lytter alltid tålmodig. Alltid gode resultater og god oppfølging.