Leirvik Legekontor

Vikabrekko 11 5411 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Leirvik Legekontor

Lite fornøyd

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

I begynnelsen var han den beste legen jeg kunne hatt, og jeg følte at han virkelig brydde seg om det jeg sa og slet med. Etterhvert som jeg har blitt avhengig av å besøke lege oftere, føler jeg at dette har endret seg. Han kan oppfattes som uprofesjonell og som angripendes og frekk, lite motiverendes og lite trivelig. Å besøke legen er nå blitt noe jeg gruer meg til.
Føler at jeg ikke blir tatt alvorlig, og at jeg kun er en plage for legen. Han er nok veldig bra med vanlige allmenne sykdommer og plager. Sikkert perfekt for en som kun trenger noen papirer i ny og ne, og sjelden sliter med plager.

Fagleg dyktig og god på pasienthandtering

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Har hatt Håvard Hakestad som fastlege rundt 10 år. Har no bytta grunna behov for å ha fastlege på bustaden min, men haldt fram å ha han mange år etter fråflytting då da var ynskjeleg å ha ha han, samt uproblematisk. Tek seg tid på telefon etter kontortid om ein ikkje kan kome inn og gjer det på ein båe tolmodig samt informativ måte! Meget dyktig og likeeins hyggeleg. Kan annbefalast på det sterkaste!

Utrolig bra!!!

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Beste legen jeg har hatt!! Lytter til pasienten, gir seg ikke før han har funnet 'feilen', følger opp, og sitter ikke og 'glaner' på pc etter svar. Tar seg tid med pasienten og har en utrolig humør.

Beste legen på øyen.

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Er meget fornøyd med at jeg byttet til Håvard.
Seriøs flink lege med glimt i øyet.

Super fastlege

Lege: Håvard Hakestad Skrevet

Håvard Hakestad tar deg alvorlig, og bruker god tid på pasientene sine. Han har humor, og behandler deg som en likeverdig. Beste legen jeg har hatt!