Anja Cathrin Mørch-Rasmussen

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø
Anja Cathrin Mørch-Rasmussen er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Anja Cathrin Mørch-Rasmussen

Anbefales ikke

Anbefales ikke av flere grunner
1. tar veldig lang tid å få time, gjerne over en mnd som er "første ledige"
2. veldig vanskelig å komme igjennom på tlf deres.
3. du føler deg som en byrde av å være på anjas kontor
4. virker som hun vil ha deg ut fortest mulig
5. får inntrykk av "hva er det idag da?" når jeg kommer
6. bagataliserer plager jeg forteller om
7. virker veldig lite interessert i å sjekke opp i problemer

Føler meg til bry

Dennne legen og dette legekontoret gjer at ein som pasient kjenner seg til bry, og det er utruleg slitsomt.
Ikkje møter legen blikket eller spør korleis det går, noko eg synest er utruleg viktig i møte med pasientar. Det er om og gjere å vere fortest mulig inn og ut av kontoret.
Har opplevd å bestille time mutlig over tlf for undersøking av fleire ting og blitt hos legen møtt med kommentar: "vi rekk berre sjå på ein ting i dag, det andre får du bestille ny time til"
Har også blitt oppring av legekontoret og fått besjed om at eg ikkje kan komme på siste svangerskapskontroll for legen er ikkje tilgjengelig, uten å få tildelt ny time for det er ikkje noko ledig før terminen.
Føler ein må passe på alt sjølv og hvertfall ikkje komme inn for småting.
Er på jakt etter nytt legekontor snarast.

Lege

En utrolig kald og svært lite empatisk lege. Virker lite interessert i deg. Undersøker heller ikke når en kommer med spesifikke problemer. I tillegg har helsetunet sjelden legedekning og en må ringe legevakten i stedet for. Vikaren hennes, da hund hadde permisjon, var helt fantastisk. Jeg har byttet lege nå til en mye mer varm og empatisk lege enn det Anja er. Hun anbefales ikke!

Flink lege

Veldig hyggelig lege. Hadde det litt travelt men det har jo de fleste leger. Hun var flink å lytte og jeg følte hun ville finne løsning på problemer.

Første legetime

Første time ble avlyst, dette fikk jeg imidlertid ikke beskjed om før jeg møtte opp. De beklagde og sa at de ikke hadde nummeret mitt (ny pasient) - det hadde tatt de 2 sek. å søke meg opp på internett.
Jeg måtte ta fri fra jobb for å nå timen. Arbeider ikke i kommunen, så brukte ca. 3 timer på "ingen ting".

Første gang jeg møter legen. Navnet mitt blir ropt opp, personen presentere seg ikke, men forstår at det er legen da jeg blir vist inn på kontoret. Konsultasjonen var grei nok, men føltes noe "rutine preget".