Anja Cathrin Mørch-Rasmussen

Autorisasjon (2013)

Straume Legesenter AS Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ...
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume
Anja Cathrin Mørch-Rasmussen er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Anja Cathrin Mørch-Rasmussen

Veldig kunnskapsrik og løsningsorientert

Man blir veldig godt ivaretatt og legen henviser videre for utgreing så sant det er behov for det. Forståelsesfull og gjør sitt beste for å hjelpe pasienten.

Flink og hygglig!

Hyggelig lege som er oppdatert på sykdommer og smilende i timene. Hun har litt ventetid på timer, men tilbyr rask time ved akutt behov.

Engasjert

Meget bra oppfølging av mine helse plager. Gir seg ikke før hun finner ut av ting, hyggelig og saklig i kommunikasjon

Effektiv og handlekraftig

En flott lege som virkelig tar tak når det er noe som må følges opp. Et møte på kontoret er hyggelig og effektivt. Fått avklart flere saker etter henvisning til spesialister.

EN HELT OK LEGE!

Har lest en del andre kommentarer her, og opplever selv ikke de negative tingene som en del skriver om henne.

Min erfaring er at hun er en helt ok lege, men hun som andre leger og Straume Legesenter for øvrig, har det svært travelt.

Anja Cathrine Mørch Rassmussen har vært min fastlege i snart tre år, dvs siden Dr. Flem sluttet, og Anja er sånn passe grundig ved konsultasjonene som jeg har hatt hos henne. Ikke alltid like lett å få tak i, men sånn er det nok over alt. Jeg har fått høre at de fleste leger har mer enn 1.000 pasienter på sine lister, noe som høres ganske mye ut.