Straume Legesenter AS

Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Straume Legesenter AS

Helt okei lege!

Lege: Linda Haugsvær Telle Skrevet

Føler hun lytter til hva du har å si, men er ikke flink til å gi tilbakemelding etter du har vært hos henne og foreksempel tatt blodprøve. Synes ikke hun er så flink til å finne ut hva problemet er, har opplevd at hun bare sender meg til labaratoriet for å ta blodprøver. Spør lite om helsetilstanden. Jeg sa foreksempel en gang at jeg følte meg småsyk hele tiden, vondt i hals, hode og tett i nesen kontinuerlig. Spurte ikke noe mer om dette, sendte meg bare for å ta blodprøve. Fikk ingen svar på blodprøven. Kom igjen ett år senere og sa at jeg trodde jeg hadde husmiddallergi. Da viste det seg å være det jeg hadde. Virker nesten som om man først må diagnotisere seg selv for å få svar på hva som er gale. Men helt grei lege, føler meg aldri ukomfortabel hos henne.

Fantastisk lege!

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

Har aldri av noen lege fått så god hjelp som hos Ingrid.Har blitt tatt på alvor hver gang,og hun viser stor forståelse for dine problemer.Meget empatisk,og hjelper virkelig etter beste evne! Faglig dyktig,og får ting til å skje om du må henvises videre.
Tommel opp!!

Linda er en flott lege!

Lege: Linda Haugsvær Telle Skrevet

Jeg hadde tenkt å bytte den legen i begynnelsen, men ble frarådet av legen Rebnord - noe jeg er sterkt takknemlig for! Linda viste seg å være meget professionalt: tar problemer på alvor uansett om det er forkjølelse eller depresjon, skjelett plager eller graviditet. Hun har medlidenskap, derfor har jeg full tillitt til henne. Hun hjalp meg med små problemer til moren min. Satt moren min på venteliste til henne. Trenges det å si at hun er sterkt anbefalt som en fastlege???

Kjempefin lege!

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

Rebnord er en flott lege - saklig, konstruktiv og empatisk. Hun bruker tid til å lytte, og du føler virkelig at hun er opptatt av deg og dine plager. Henviser når det er nødvendig, og virker godt orientert når det gjelder virkninger av medisiner. Jeg er blitt mye friskere av mine hverdagsplager etter hennes råd til ny medisinering, og føler meg godt ivaretatt i det daglige. Er i det hele veldig godt fornøyd med Straume legesenter - velfungerende og hyggelige, hjelpsomme ansatte.

Fantastisk lege

Lege: Linda Haugsvær Telle Skrevet

Dr Telle er en sjelden lege. Hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne. Hun hører på hva jeg har å si, og er et medmenneske. Hun er slik som alle leger BURDE være - hun er opptatt av pasientens beste.