Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Roger Veiby Skrevet

Opplverer ikke å bli sett og respektert av Dr. Veiby. Han virker stresset og har blikket mye vendt mot pc-skjermen.
Jeg tenker at han kan være ok lege for somatisk sykdom, men opplever mangelfull oppfølging ved livskrise. Jeg har nå byttet fastlege.

Profesjonell og sympatisk lege.

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Byttet fastlege til Wangsholm rundt nyttår, og er strålende fornøyd. Han tar pasienten på alvor og fremstår kunnskapsrik, men ikke arrogant. Ringte meg personlig for å gi tilbakemelding på en MR undersøkelse.

Profesjonell, flink til å lytte, tar pasienten på alvor.

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Dr. Meguenni tar sine pasienter på alvor og er flink til å lytte. Man føler seg ivaretatt og vi kommer alltid frem til gode løsninger sammen. I tillegg har han et lettforståelig språk og god humor. Anbefales på det varmeste.

Trygg, kunnskapsrik, lytter

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Rett og slett flink. Tar tiden til hjelp om det er nødvendig. Lytter og evner å sette seg inn i pasientens situasjon.
Tommel opp!

Arrogant ung lege

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Unngå denne legen - han lytter ikke - har ingen empati. Faglig virker han nok langt under pari også. Mener også at virker som en uerfaren og dårlige menneskekjenner. Som Ja, at han ikke engang gidder å bry seg. Mannen er en kjølig, stiv og formell lege uten respekt og kunnskap om fag og folk.