Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Ordentlig og effektiv

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Dr.Wangsholm var meget effektiv og grundig når han undersøkte meg. Er veldig fornøyd med han etter 3 besøk. Han forstår fort hva som er galt og hva som er riktig behandling.

Dyktig lege

Lege: Edith Helgeland Qvale Skrevet

En tillitsvekkende lege, lytter på det du sier og tar det du formidler på alvor. Også hatt mine barn hos henne. Veldig fornøyd.
Kontorpersonalet er uhøflige og du må krangle med de for at de skal formidle beskjeder til legen. Også ting som resept til vaksine kan være vanskelig å få de til å formidle til legen dersom de mener, etter at du har utlevert privat informasjon, at vaksinen er unødvendig. Legen kan ha en annen oppfatning enn kontorpersonal dersom du oppnår kontakt med denne.

Tålmodig lege, tar pasientens helse på alvor. Omsorgsfull.

Lege: Roger Veiby Skrevet

Behandler årsaker og ikke bare symptom, og i et behagelig tempo i sykdomsforløpet. På grunn av Veiby har jeg kommet tilbake i 100% jobb etter lang tids utbrenthet.

Legen vet best

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

En ung mannlig lege som oppleves av meg som nedlatende og en bedreviter. Lytter lite på hva du formidler.

Veldig fornøyd med min nye fastlege.

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Har vært der bare en gang. Fikk veldig godt inntrykk. Dr.Mats er veldig hyggelig og veldig flink som lege.