Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestualegene DA

Meget korrekt. Lite forståelse.

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Følte meg elendig da jeg gikk ut av legekontoret. Fikk mye unyttig informasjon, og lite imøtekommende på hva jeg fortalte. Fikk følelsen av å ikke bli forstått.

Håpløst å få time!

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Hyggelig og vennlig lege. Imøtekommende og lyttende. Dessverre dårlig struktur på legekontoret ned lang ventetid på telefon for å bestille time, kun ledige timer 3-4 uker frem i tid ved digital bestilling og svært vanskelig å få hastetime samme dag. Ved behov for lege samme dag- fikk beskjed at første ledige time var om 8 dager… Måtte gå privat i stedet pga manglende tilgjengelighet.

En lege som bryr seg om pasientene og tar de på alvor

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Eirik er en veldig flink lege som man merker bryr seg veldig om pasientene sine. Han skriver notatene sine på ark for å ikke sitte og se inn i skjermen, lytter oppmerksomt og bruker tid på å forstå og hjelpe deg. Han er flink til å forklare de medisinske begrepene og hvordan kroppen fungerer til pasientene sine. Jeg synes han er en veldig dyktig og føler meg heldig som har han som min fastlege.

Veldig fink og hyggelig lege

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Anne Margrethe Jacobsen er en veldig hyggelig og flink lege. En føler seg godt ivaretatt og hun er god på pasientdialog.

Medmenneske

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Har hatt Anne Margrethe som fastlege i 13 år, og er så takknemlig for og fornøyd med det. For det første er hun et medmenneske, du får opplevelsen av at hun oppriktig bryr seg om og er interessert i deg og at du har det bra. Lett å kommunisere med og alltid blid og positiv. Hun er også utrolig god på å forklare og gi innsikt i det som skjer, smått og stort, det skaper stor grad av tillit og trygghet. Jeg får alltid gode svar og så er hun god på å vite hvem som eventuelt må gjøre en utfyllende vurdering og sørger for at det skjer. Hun er god på å finne muligheter og løsninger som passer for den enkelte. Hun gir inntrykk av å ha tid til deg, og det er alltid greit å få time innen rimelig tid ved behov. Jeg har aldri opplevd lang ventetid på kontoret.
Hun er akkurat en slik fastlege jeg ønsker meg og trenger, og jeg anbefaler henne videre på det varmeste!