Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestualegene DA

Fantastisk fastlege - Anbefales på det varmeste

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Julie er enestående, og viste meg det allerede da hun var vikar for min daværende fastlege. Hun er grundig i sine undersøkelser og tar meg alltid på alvor. Takket være henne fikk jeg den hjelp og behandling jeg hadde behov for, da min fastlege bare gav meg medisiner som ikke hjalp (og som var for noe helt annet), og som ikke 'hørte' på meg når jeg var sikker på at det var noe annet. Julie ante hva det var som feilte meg og gjorde grundige undersøkelser, henviste meg videre for å konstatere, og hun traff blink med sin kunnskap.
I flere år fikk jeg feil behandling, og Julie fant ut av at det var noe helt annet på rekordtid. Jeg har et helt nytt liv nå takket være henne. Hun stråler i sin jobb og viser virkelig at hun er glad i jobben sin og tar den på alvor likeså sine pasienter. Jeg byttet tvert fastlege etter dette, og er strålende fornøyd.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Julie tar seg tid til deg og gjør en grundig jobb. Hun er imøtekommende, kunnskapsrik og har fulgt opp mer enn forventet. Anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og god å kommunisere med

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Jeg opplever å bli tatt godt i mot av Julie. Hun tok både meg og ungene på alvor, og gjorde flere tester enn jeg hadde forventet og fulgte opp bedre enn forventet i etterkant.

Ryddig og ordentlig

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Meget ryddig og ordentlig lege. Virker faglig dyktig. Bruker tid og er nøye på undersøkelsen framfor å spare tid ved å skrive ut preparater med en gang.

Faglig sterk

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Han er punktlig, effektiv og dyktig. Anbefaler han på det sterkeste.