Minde Medisinske Senter

Minde Allè 48 5068 Bergen

Siste vurderinger av Minde Medisinske Senter

Et røft år med han som fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Han sa at jeg innbilte meg og hadde vrangforestillinger av problemene mine. Han sa jeg burde oppsøke psykolog om dem; og at jeg burde stikke innom og prate om dem.
Det er ikke noe kjekt å gå rundt og ha det vondt hele tiden og på toppen av det få høre av fastlegen at smerten, er noe jeg har diktet opp, for gøy, for det er så gøy å bruke tid, penger og krefter på å ikke bli trodd på. Hvorfor skulle jeg kontinuerlig betalt for å høre at fysisk smerte, som jeg ble feilaktig påført etter et inngrep, kan skje med alle andre bortsett fra meg? Jeg vet forskjellen på fysisk og mental/emosjonell smerte, men han hadde alt bestemt seg for at det ikke var noe håp for meg å bli ''bedre, fysisk'' og at drømmene jeg hadde om å bli noe innen hobbyen jeg drev med for tiden, skulle jeg bare glemme. Han sa og jeg siterer; ''noen idrettsutøvere kan forstue eller brekke de aktuelle kroppsdelene som har gjort de til gode utøvere innen idretten de driver, men alt har sin slutt og jeg tror du burde vurdere andre ting''.
Ikke akkurat motiverende og oppløftende ord fra en som man har tillit til kan hjelpe en selv. Vertfall ikke noe man vil høre når man har holdt på med noe hele livet, blir fratatt muligheten til å fortsette grunnet noe man ble påført og på toppen av det hele, ikke bli trodd på av verken kirurgen eller fastlegen.

UNIK!

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Finnes intet bedre!
Smilende, kunnskapsrik, dyktig, effektiv, beehagelig, rolig, morsom, + +
Vært min fastlege i 10 år! Håper jeg kan ha han 10 år + til!

Damene i skranken er helt fantastiske de og!

Dyktig lege, men har visst sluttet, er vikar der nå

Lege: Eirunn Waatevik Saure Skrevet

Har bare gode erfaringer med denne legen, men hun sluttet etter relativt kort tid, og det har vært en vikar der for henne i mange måneder nå. Det er også en legestilling med bare to dager i uken, og det gjør det vanskelig å få time når man trenger det.

Åpen og trygg

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Jeg føler meg alltid tatt vare på når jeg har måtte dratt til legen. Han hører virkelig på hva du har å si, og hjelper deg å komme fram til beste løsning på problemene dine. Han er ærlig om hva en kan forvente av løsningene og veien fremover. Han er veldig åpen og lett å prate med.

Har aldri truffet en verre lege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

- Tar ikke ting på alvor
- Lite empatisk
- Dårlig kommunikasjon
- Dårlig oppfølging
- Ler vekk problemer
- Ikke lytter

Kan ikke anbefale heller!