Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Meget fornøyd

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Førsteinntrykket var godt. Var lydhør og virket interessert. Imøtekommende og virket rolig og balansert. Dette er inntrykk fra hans tid som lege ved Skjold Legesenter. Har vært fastlegen min i noen år og er så langt svært fornøyd. Synd han flyttet lengre vekk fra min bopel.

Vennlig

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos dr.Kamp. Slipper å vente, får time reltivt raskt

Har stor tillit til ham.

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er utrolig flink og lytter til pasienten. Det er bare positive ting å si om han.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Begynte hos Lien i oktober 2021. I løpet av ett år har han hjulpet meg mer enn jeg har blitt hjulpet i løpet av de siste 20 årene. Han er som alle leger travel, men når en har time hos han er han 100% tilstede og tar seg tid uten tegn til være stresset. Han er også rask å svare på e-konsultasjoner. Sympatisk, klok og kunnskapsrik.

Lytter og ser

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Thor Erik er den beste legen jeg har opplevd og den første legen jeg har kjent meg 'på lag' med. Han lytter og virker ha tro på det velfungerende og friske i pasientene sine. Også med barn er han både raus, imøtekommende og lyttende. Han kan forklare til barn på en måte som de forstår dersom de har utfordringer eller sykdom. Jeg opplever Thor Erik som genuint god, kongruent, empatisk medfølende og ikke dømmende.