Minde Medisinske Senter

Minde Allè 48 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Empatisk og engasjert.

Lege: Sverre Litleskare Skrevet

Fikk tildelt Litleskare etter min forrige lege sluttet ved Minde medisinske senter. Trygg og omtenksom lege som lytter til pasienten og engasjerer seg. Veldig empatisk og imøtekommende, og lett å prate med. Beste lege jeg har hatt. Øvrig personale ved Minde medisinske er også veldig lett å prate med og dyktige i sin jobb.

Kunnskapsrik, lyttende, åpen, profesjonell og forståelsesfull

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Jeg har gått hos Dr. Ask siden 2014 og føler meg godt ivaretatt der. Dr. Ask er også fastlege for mine barn. Når man kommer dit er Dr. Ask alltid imøtekommende, kunnskapsrik og tar seg tid til å lytte. Sekretærene er også helt supre der.

Minde medisinske senter er uten tvil et sted det er godt å komme til når det er behov for det. Alt i alt er Dr. Ask en super lege med et supert sted som har min varmeste anbefaling.

Stabil fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Jeg har hatt Thomas i ca 12 år.

Thomas har høg kompetanse i sitt fagområdet og det er ikke tvil på at han trives med jobben sin.

Thomas er selvsikker, direkte og ærlig person, og han tar til rette på hva som er best for pasienten.

Han vil kun det beste for pasienten, og med sitt faglig bakgrunn så har han en sterk ryggrad!
Jeg føler meg alltid trygg og hørt etter møte med han.

Anbefales!

Tilstede, dyktig, profesjonell og kunnskapsrik

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Aldri vært borti bedre lege!
Føler oss alltid sett og ivaretatt, om det er oss voksne eller barna! Uansett hva vi kommer med finner han ut av det, og det er alltid god kunnskap å høste!
Han møter oss alltid med ett smil og en hyggelig prat!
Medmenneskelig og jordnær!

Sender også en takk til de fantastiske damene som alltid tar oss så vel i mot, om det er på telefon eller når vi kommer innom! Profesjonelle, og rolige. Ordner med alle blodprøver for store og små! Tar utfordringer på strak arm!

Alt i alt, så er vi utrolig fornøyde, og takknemlige for at vi er hos dere!

En veldig god fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Thomas har vært min fastlege i snart 20 år. Jeg har virkelig en enorm tillit til ham, siden han alltid møter meg på en åpen, vennlig og nysgjerrig måte, diskuterer og vurderer i fellesskap med meg, og møter meg med solid kunnskap, lang erfaring, og ansvarlighet.
Veldig sterk på kommunikasjon, godt forberedt, og trygg.
Aldri noe tull med sekretærene, timene eller annet praktisk - et veldig ryddig og tillitsvekkende legekontor.