Minde Medisinske Senter

Telefonnummer55 21 85 9055 21 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Minde Allè 48 5068 Bergen

Siste vurderinger av Minde Medisinske Senter

En GJENNOMFØRT fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Denne legen er den første eg har gått til som bruker tid på å lytte, men samtidig er effektiv. Jeg har slitt med diverse helseplager, men grunnet dr.Mildestvedt sin hjelp har jeg nå fått motivasjon til å ta tak i livet mitt. Takk.
Han jobber ikke 100% som fastlege fordi han er ansatt på universitet som lærer i tilegg og det gjør at tilgjengeligheten ikke alltid er like stor, men jeg ser på det som positivt fordi det er opprettholder kunnskap.

Dyktig på både kommunikasjon og fag

Lege: Eirunn Waatevik Saure Skrevet

Som legekollega kan jeg telle på en hånd de fastleger jeg har vært borti som kombinerer dyktighet innen kommunikasjon med det å være faglig sterk og oppdatert. Eirun Saure er en av disse. Veldig behagelig å samtale med kombinert med stålkontroll på det mer "rent kliniske". Hun anbefales varmt. Er imidlertid ikke superfan av hennes to vikarer som har en kommunikasjonsform som ikke passer for meg. Har derfor valgt å bytte fastlege. Synd!

Utrolig god lege

Lege: Eirunn Waatevik Saure Skrevet

Beste faslege jeg har hatt.
Tar seg tid, selv om man går over timen. Gode svar på alt. Ser på hele personen og ikke bare det problemet man kommer med. Kan snakke om alt. Aldri vikarer. Veldig imøtekommende og åpen, ærlig, trygg, hjelpsom. Husker deg og hele historien din. Investert.

Avtaler ny time når den du er på over.

En lyttende kunnskapsrik lege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Jeg har en fastlege som lytter, og som en kan diskutere problemstillinger med. Føler jeg blir ivaretatt, og er trygg på at han gjør gode vurderinger. Er det nødvendig, sender han meg videre til spesialist.
Dette er en lege, og ikke en kelner som tar imot bestillingen din uten videre spørsmål. Men vil du ha en lege som lytter, gir deg bedre innsikt og kan sette ting i perspektiv er dette en god lege.

Empatisk og dyktig menneskekjenner.

Lege: Eirunn Waatevik Saure Skrevet

Eirunn ser hele mennesket. Det er leit at hun skal gi seg iløpet av året. Hun er unik, og viser interesse for enkelt mennesket.

Anbefales på det varmeste.