Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Effektiv, trygg og kunnskapsrik

Lege: Marie Therese Vaardal-Lunde Skrevet

Hun er ekstremt dyktig i sitt felt, og hører på hva man kommer med og hjelper deg å finne den beste løsningen. Man merker lett at hun ønsker ditt beste, anbefaler 100% som fastlege!
Har hjulpet meg med alt som har vært uten om og men, ingenting å klage på!

Dyktig og effektiv

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Jeg merket at det var problemer med pusten for flere 10 år siden.
Da jeg oppsøkte lege, ble problemene avfeid som psykiske problemer.
For et år siden oppsøkte jeg lege Henning Andre Lien, og ble sendt til spesialist og Hauleland sykehus. Konklusjonen var at jeg hadde hatt astma i mange år. Nå går jeg på medisiner og livskvaliteten er blitt så mye bedre.

Hyggelig, trygg og kompetent

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Faglig dyktig, lyttende og et godt menneske. Hadde Henning som fastlege i 7 år og følte meg sett av han. Svarer raskt på e-konsultasjon og virker som han jobber 24/7.

Trist for meg at han sluttet på legekontoret, men bra for han å få et bedre arbeidsmiljø.

Den mest empatiske legen jeg har møtt!

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg har hatt to hastetimer hos Dr.Kamp da min fastlege har vært opptatt eller borte. Ved begge disse hastetimene bar jeg på en stor emosjonell baggasje og var fortvilet over livssituasjonen min. I en så sårbar situasjon kunne jeg ikke kommet til en bedre lege en Dr. kamp tror jeg. Han er den første legen som har hørt meg helt ut, men som samtidig har hatt dialog med meg, støttet meg. Han satt seg rett ovenfor meg, så meg dypt inn i øynene og holdt meg i hånden og gav meg trøstende ord. Der andre leger har blitt overveldet og misforstått meg var Dr.Kamp trygg, stabil og varm. Han tok imot det vonde. Han brukte så lang tid på meg som jeg trengte for å komme meg litt på beina igjen. Han er den første helsepersonellet som har fått meg ut av fight or flight. Anbefaler Dr.Kamp til alle som trenger en støttende og varm fastlege. Som samtidig er fleksibel, har mye kunnskap og som gjør grundig arbeid. Jeg er mer fornøyd med han totalt sett enn min egen fastlege og håper jeg kan få møtt denne legen igjen ved senere behov for hastetime.

Trygg, rolig og løsningsorientert

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Føler meg alltid lyttet til og tatt på alvor. Virker aldri som at han stresser med å få deg ut, uansett om han ligger bakpå. Hele kontoret er grei å ha med å gjøre, og alltid løsningsorienterte.