Minde Medisinske Senter

Telefonnummer55 21 85 9055 21 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Minde Allè 48 5068 Bergen

Siste vurderinger av Minde Medisinske Senter

Åpen og trygg

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Jeg føler meg alltid tatt vare på når jeg har måtte dratt til legen. Han hører virkelig på hva du har å si, og hjelper deg å komme fram til beste løsning på problemene dine. Han er ærlig om hva en kan forvente av løsningene og veien fremover. Han er veldig åpen og lett å prate med.

Har aldri truffet en verre lege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

- Tar ikke ting på alvor
- Lite empatisk
- Dårlig kommunikasjon
- Dårlig oppfølging
- Ler vekk problemer
- Ikke lytter

Kan ikke anbefale heller!

Mangel på empati i kommunikasjonen

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Empatisk kommunikasjon er særlig viktig i møte med pasienter. Dette mestrer ikke dr. Mildestvedt på en god måte. Hans kommunikasjonsstil er ovenfra og ned. Snakker til pasienten i tredje person. På grunn av kommunikasjonsstilen, har jeg ikke fått tillit til denne legen. Jeg bytter lege.

En GJENNOMFØRT fastlege

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Denne legen er den første eg har gått til som bruker tid på å lytte, men samtidig er effektiv. Jeg har slitt med diverse helseplager, men grunnet dr.Mildestvedt sin hjelp har jeg nå fått motivasjon til å ta tak i livet mitt. Takk.
Han jobber ikke 100% som fastlege fordi han er ansatt på universitet som lærer i tilegg og det gjør at tilgjengeligheten ikke alltid er like stor, men jeg ser på det som positivt fordi det er opprettholder kunnskap.

Dyktig på både kommunikasjon og fag

Lege: Eirunn Waatevik Saure Skrevet

Som legekollega kan jeg telle på en hånd de fastleger jeg har vært borti som kombinerer dyktighet innen kommunikasjon med det å være faglig sterk og oppdatert. Eirun Saure er en av disse. Veldig behagelig å samtale med kombinert med stålkontroll på det mer "rent kliniske". Hun anbefales varmt. Er imidlertid ikke superfan av hennes to vikarer som har en kommunikasjonsform som ikke passer for meg. Har derfor valgt å bytte fastlege. Synd!