Ytrebygda Legekontor DA

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Ytrebygda Legekontor DA

En som tar deg på alvor.

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Dette er en lege som ta deg på alvor. Hun bruker god tid, og snakker mer med deg enn " datamaskinen ". Hun er flink å henvise til spesialister, og man føler at man er godt tatt vare på. Anbefaler henne på det sterkeste ;)

Et fantastisk menneske

Lege: Jan Askeland Skrevet

Dr Askeland er en fantastisk mann, som virkelig bryr seg om sine pasienter. Han strekker seg langt utenfor sitt verv for å kunne hjelpe pasientene sine. Det kan riktignok være litt ventetid, men det er det verdt. Han tar seg tid til deg når du kommer, og du føler deg trygg på at han følger deg skikkelig opp.

En lege som tar seg tid!

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Han er nok den beste legen jeg noensinne har hatt! Etter å blitt stemplet som mulig hypokonder hos forrige fastlegen, tar han meg på alvor og gjør sitt beste for å finne ut hva som er galt. Tar seg god til til pasientene, noe som medfører litt venting, men det er ikke noe større problem. Hele familien har nå byttet til denne legen. Anbefales!

MAN FØLER SEG UVELKOMMEN

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Følte meg rett og slett uvelkommen, her var jeg liksom ikke velkommen.
Totalt uengasjert, følte at det var om å gjøre å få meg ut døren igjen.

Hatt kun 1 legetime hos denne legen, og det blir med det, kjørte rett til Volvat og fikk den hjelpen denne legen egentlig skulle gitt meg....

Jeg slett med pusteproblemer, etter en hjerteoperasjon.

Ikke velkommen

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Er god på å sende videre til spesialister, men gir meg ingen følelse av å være velkommen når jeg trer inn på kontoret. Henvender seg til datamaskinen fremfor å snakke med meg, og jeg føler hun haster seg gjennom legetimen.