Øygarden Legekontor

Ternholmvegen 2 5337 Rong

Siste vurderinger av behandlere ved Øygarden Legekontor

Beste legen

Lege: Hans Georg Flågøy Skrevet

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Måtte dessverre bytte pga flytting. Han tar deg på alvor og hører på deg.

Overfladisk og uinteressert i pasienten.

Lege: Marie Lindeberg Skrevet

Var veldig i stuss om jeg skulle skrive denne men det er viktig at andre får vite. Jeg måtte "krangle" med hun om å få tatt de undersøkelsene som skulle til for å få svar. Hun brydde seg ikke om å høre på meg som pasient. Arroganse ut av denne verden. Resultatet på prøvene var som forventet Jeg er nå overført til Haukeland for videre behandling. En lege har mange pasienter og en kan ikke forvente at de skal være feilfri. Men vi må kunne forvente å bli behandlet med respekt og at vi blir lyttet til.

Fantastisk lege🙂

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Jeg byttet til Stina som fastlege for litt snart to år siden. Hun er kunnskapsrik og ærlig. Henviser videre hvis hun er usikker på noe. Hun svarer innen ofte innen ett døgn på henvendelser på hlsenorge, og tar seg god tid til å snakke med meg når jeg har time. Føler meg så trygg og godt ivaretatt som pasient! Anbefales på det varmeste👍

En av landets beste fastleger.

Lege: Øyvind Bugge Johansen Skrevet

Måtte bytte fastlegen jeg hadde.
Han var meget dyktig, men etter en del år i Norge valgte han å flytte tilbake til nord,-Sverige.
Søkte etter ny lege, og sjekket hva andre skrev om Øyvind.
Da visste jeg hvem jeg ville ha som ny fastlege.
Legen som ser deg, og gjør det han kan for å hjelpe pasienten.
Kunne ikke fått noen bedre.

Fantastisk lege!

Lege: Hans Georg Flågøy Skrevet

Jeg og min familie har hatt Hans som lege nå en god stund. Han har møtt oss med den største respekt og hjulpet oss med alt vi har trengt. Om det har vært å lytte slik at hjertet fikk lettet seg, henvise videre eller gå i dybden for å finne problemet, han står støtt i det og hjelper med det du har behov for. Han er ærlig, men det er viktig. Han er ærlig på en god måte og tar seg alltid tid til å lytte selv om pasient listen er lang.