Øygarden Legekontor

Ternholmvegen 2 5337 Rong

Siste vurderinger av behandlere ved Øygarden Legekontor

Arrogant

Lege: Hans Georg Flågøy Skrevet

En meget arrogant lege. Viser ingen interesse for å lytte. Latterliggjør pasienten. Snakker på inn og utpust, og vil rett og slett ikke lytte til hva pasienten vil si. Avbryter pasient midt i setning, og konkluderer før pasientens første setning er fullført. Svært ubehagelig fremtoning. Stoler overhode ikke på legens vurderinger.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hans Georg Flågøy Skrevet

Ein av få legar eg har opplevd faktisk les journalen din og set seg inn i sjukdomsbiletet. Vennleg og interessert, henviser kjapt vidare.

Nebbete og Arrogant

Lege: Hans Georg Flågøy Skrevet

Nebbete og arrogant. Hører aldri etter på pasienten. "Jeg vet best" holdning. Man kan ikke vite best når man ikke tar seg tid til å høre på hva pasienten faktisk sier til deg. Avbryter pasienten midt i setninger. Oventil og ned holdning. Nedlatende tone. Trenger ett kurs i hvordan man snakker og oppfører seg rundt pasienter. Hatt legen i flere år men velger nå å bytte. Det går ikke ann å oppføre seg slik. Kan ikke på noen måte anbefale denne legen. Er også vanskelig å få timer og evig lang telefonkø på gjeldende legesenter. Alltid forsinkelser, og når man slipper til hos lege skal man fortest mulig ut døren

Drømmelege

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Stina tar seg tid, lytter og er oppriktig interessert i pasientene. Hun er også veldig flink med barn, og vi misunner Øygarden som nå har fått en meget hyggelig og kompetent lege.

Lege: Anna Tresselt Skrevet

Meget fornøyd og føler at hun tar meg og mine utfordringer på alvor. Kort ventetid og he visning når det trengs