Legehuset Varden

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Varden

Dr. Tomassen

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Dr. Tomassen er den beste legen jeg har hatt med å gjøre. Han er komfortabel å snakke med, tar seg alltid tid til å lytte til bekymringer man sitter med og gir en alltid konkrete svar og forklaringer på diagnoser, medisiner, behandlinger etc. Generelt er det en fornøyelse å gå til Dr. Tomassen når man trenger det.

kjempedyktig

Lege: Ketil Kvanum Sund Skrevet

Han gjør en utrolig god jobb og er fantastisk kunnskapsrik. han er alltid positiv og
godt humør. han gir seg ikke før han finner ut hva som feiler deg. Han virkelig lytter og du føler du blir tatt på alvor. Dette er hva jeg vil kalle en enestående lege. du får virkrlig tillit til han.

Serdeles kompetent

Lege: Hans Kristian Bakke Skrevet

Dr Bakke har fulgt min familie i mange år nå. Han er absolutt blant de faglig beste på sitt felt. Anbefales på det varmeste. I tillegg er legekontoret som helhet svært velorganisert og alle innehar god kompetanse på sine felt.

Klar og tydelig kommunikasjon

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Har hatt ham som fastlege i 11 år, barna mine går også her. Får god behandling.

Føler meg trygg

Lege: Hans Kristian Bakke Skrevet

Både jeg og jentene har Bakke som fastlege, og jeg føler meg alltid trygg når vi går til han uansett hva det er. Vi føler alltid vi er velkommen, og kan prate om hva som helst.
Jeg har i tillegg en kronisk sykdom, og med en gang Bakke føler det er noe han ikke kan svare på i forhold til min sykdom, ringer han legen min på Haukeland.
Dette gjør at jeg alltid føler meg trygg på at han vil meg og jentene mine sitt beste.