Legehuset Varden

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Varden

Trygg, tålmodig og kunnskapsrik

Lege: Camilla Bentzon Skrevet

Camilla er helt fantastisk. Hun er imøtekommende, trygg og kunnskapsrik. Tar seg god tid, lytter til meg som pasient, og til eventuelle forslag man selv har. Henviser videre når hun ser behovet for det og tar deg seriøst. Opplever meg svært godt ivaretatt av Camilla. Anbefales!
Nedtrekk i karakter på tilgjengelighet går ikke på henne, men telefonkø til kontoret og service gjelder heller ikke Camilla men enkelte av de ansatte på kontoret. De burde nemlig fått en gjennomgang i hva et serviceyrke er, og hvor mange gange man stikker en pasient for blodprøver før man ber om hjelp fra en kollega.

Veldig fornøyd

Lege: Raisa Tsynkalovskaya Skrevet

Alltid god hjelp å få. Hyggelig og interessert. Sjekker alt grundig og sender videre ved behov. Tar seg alltid god tid til å svare på det jeg lurer på.

Behagelig og dyktig

Lege: Tonje Elisabeth Brinch Skrevet

Tonje har vært min fastlege de siste to år og jeg opplever henne som interessert og tillitvekkende. Tar mine spørsmål på alvor, og gir alltid tilbakemeldinger, og henviser videre hvis hun føler behov for det. Legen anbefales på det varmeste

Ikke fornøyd.

Lege: Åsmund Husby Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger når min fastlege har hatt ferie, og jeg er ikke fornøyd, føler man ikke blir tatt seriøst eller hørt.

Tillitsfull og trygg

Lege: Camilla Bentzon Skrevet

En som du føler har tid og er lyttende. Samtidig som hun videre sender deg når du føler deg dårlig. Både til spesialist og sykehusinnleggelser når dette trengs.o