Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

Trygg og god kommunikasjon

Lege: Line Sommerfeldt Skrevet

Første besøk hos henne idag, gikk veldig bra, hun lytter og er veldig dyktig synes jeg uten og trekke noen konklusjoner. Får dobbeltime også, siden hun var forsinket. Anbefales! Eneste trekk jeg må gi er ventetiden og misvisning rundt om i klinikken.

Grundig, dyktig, trygg og vennlig

Lege: Line Sommerfeldt Skrevet

Vi er på alle måter meget fornøyd med dr Line Sommerfeldt. Hun er lett å få kontakt med, er grundig, tar seg god tid og om nødvendig henviser hun videre til spesialist. Flink til å informere om prøveresultater, både skriftlig og på telefon. Vi føler oss veldig trygge med henne som lege.
[Navn fjernet av moderator]

En fastlege som bryr seg

Lege: Sumit Dhir Skrevet

Soleklart beste fastlegen jeg har hatt. Snur seg vekk fra skjermen, bryr seg, husker hva vi har snakket om, stiller gode spørsmål. Er presis, tør å utfordre meg, forklarer og lytter.

Fantastisk lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Thomas er en utrolig trivelig lege som alltid lytter til meg. Dette er en fastlege som i mine øyne er langt over det enn kan forvente fra son fastlege

Utrolig god og dyktig faglig kunnskap.

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg har vært en pasient av Dr.Thomas Helvig i flere år grunnet mine komplikasjoner og sykdom. Thomas er alltid blid, han tar seg god tid til og høre på din problemstilling, Jeg føler meg trygg og veldig godt i varetatt, og Han er utrolig flink og nøye med og følge opp! Anbefales på det STERKESTE.

Mvh [Navn fjernet av moderator]