Arna Legekontor DA

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Arna Legekontor DA

Går ikke ant å få en bedre fastlege

Lege: Truls Birger Erichsen Skrevet

Her snakker vi om fastlege som har pasientenes ved og vel i fremsetet. Han er faglig dyktig. Om det er noe han ikke er sikker på, så innhenter han den informasjon som trengs. Han følger opp, han purrer på andre helsetilbud om det går for tregt. Han tar direkte kontakt med NAV om det er noe som må gjøres der. Han ringer pasientene når det er behov for det. Det tilbys en meget god SMS tjeneste, hvor du kan bestille timer, resepter, gi beskjeder osv. Alle henvendelser blir behandlet hurtig og korrekt.

Veldig grundig og flink lege

Lege: Solveig Bolstad Skrevet

Dr.Bolstad setter seg alltid grundig inn i årsaken til at en oppsøker lege. Hun er grundig, og henviser videre til spesialist hvis hun er i den minste tvil. Hun gir veldig greie tilbakemeldinger på prøvesvar, ringer om det er noe som kan misforstås så en ikke skal engste seg unødig.

Fantastisk lege !

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Han er imøtekommende og lytter. Gir konkrete og gode tilbakemeldinger. Stiller spørsmål og bruker tid for å være sikker på ev diagnoser. Han følger opp langt utover det man kan forvente. Feks med sms etter operasjoner på sykehus hvor han ber deg ta kontakt dersom det er noe, selv om det kan virke "dumt"/unødvendig. Han ringer spesialister for konsultasjon, og står virkelig på for pasienten.

Beste fastleger jeg har hatt i livet min !!

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Han er så god til å lytte og han gjøre det faktisk. Han ser hele person og ikke bare den sykdommen man sliter med.Nesten ingen ventetid og hvis da få man beskjed, selvom det er bare 15 minuter.Jeg håper han vil beholde sin måte å behandler pasientene!

flink lege

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Har vært hos han to ganger når legen min har vært på ferie.
Sitter igjen med et kjempe godt inntrykk og er lei meg for at jeg ikke byttet til han.
Synd han ikke har flere ledige plasser.