Åsane Legekontor

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Åsane Legekontor

Svært fornøyd!!

Lege: Erik Garstad Skrevet

Rolig, sikker og kunnskapsrik. Behagelig å snakke med, virker som om han lytter til det jeg sier. Føler også det er greit å få time innen rimelig tid. Veldig greit med mulighet for elektronisk timebestilling!

Styr unna

Lege: Erik Garstad Skrevet

Jeg er meget misfornøyd med Erik Garstad. Har slitt en del med depresjoner, og ønsket en henvisning til psykolog. Jeg fikk sagt to setninger om hvorfor jeg ønsket profesjonel hjelp, før jeg etter 5 min var kastet ut. Du har ingenting her å gjøre, gå til NAV og be de gi deg en jobb....!!!!

fantastisk flink i jobben sin og veldig flink med å sende henvisninger med en gang det trengs, hører altid på hva du sie

Lege: Hilde Hellvik Skrevet

Hærlig lege som virkelig hjelper deg med probleme dine å tar tak i ting med en gang. Henvisninger sendes fort å får stortsett komme til ganske kjapt. Lytter altid på deg å lar deg snakke ferdig

Tilbakeholden

Lege: Erik Garstad Skrevet

Legen er hyggelig og gir inntrykket av at han hører etter, men er veldig tilbakeholden. Virker ikke som om han har erfaring med eller ønske om å ha andre problemer enn de mest vanlige og enkle. Er ellers effektiv. Har en abnormt lang venteliste. Det tar 1-1,5 mnd ventetid å få time hos legen.
Akuttimer på kontoret har de visst ikke tid til. Av de 4 årene jeg har hatt denne fastlegen har jeg forsøkt å få akuttime 3 ganger. Alle tre gangene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde tid og at jeg måtte gå på legevakten i stedet. Dette er jeg aller mest misfornøyd med.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Li Cui Skrevet

Føler han lytter, tar meg på alvor, er hyggelig og faglig dyktig. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, undersøker osv. Er strålende fornøyd :)
Eneste negative er at han har litt lang ventetid, men er verdt å vente på.