Sandviken Legesenter

Sandviken legesenter Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen

Siste vurderinger av Sandviken Legesenter

Trygg, bestemt og tar meg alltid seriøst.

Lege: Yarlini Devairakkam Skrevet

Jeg har gått til Yarlini i mange år nå, og er kjempe fornøyd. Har tidligere hatt mange forskjellige leger, men aldri vært så fornøyd før som nå. Yarlini tar seg alltid tid til å sjekke grundig opp i problemet, og jeg har aldri opplevd å bli sendt hjem uten å ha fått et svar eller henvisning videre for å finne ut av ting. Dette er en effektiv dame som vet hva hun driver med.

Profesjonell og snill

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Det er den beste legen du kan finne i Bergen :) han hjelper deg, han forklarer deg alt og han er alltid en hyggelig og omsorgsfull person! Jeg er takknemlig for hans hjelp.

Effektiv og omsorgsfull

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Tiwari er svært dyktig og omsorgsfull. Trygg og kunnskapsrik. Raske prøvesvar, og kjapp henvisning videre. Svært pålitelig med avtaler om videre oppfølging. Både jeg, mannen min og alle ungene har hatt Tiwari som fastlege siden han begynte på Sandviken legesenter.

Svært dyktig lege

Lege: Yarlini Devairakkam Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med Yarlini. Særdeles dyktig i sitt fag. Beste fastlegen jeg har hatt. Lett og behagelig å snakke med.

Lege: Lars Handeland Skrevet

Dr.Handeland er en lege en kan virkelig stole på.Han er streng og nøye og står virkelig på for sine pasienter.Å anbefale på det varmeste