Sandviken Legesenter

Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandviken Legesenter

Seriøs, engasjert og empatisk!

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Pga. flytting må eg dessverre byte til ein anna lege. Utruleg vemodigt, då Tiwari har vore heilt fantastisk!
Han har svart på meldingar på Helsenorge på både laurdags- og søndagskveldar, og strekker seg langt. Han tek alle problemstillingar alvorleg, og nøler ikkje med å henvise vidare.
Ein mann med forståelse, respekt og empati. Anbefalast.

Ikke for meg

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Jeg hadde Torunn som lege i mange år. Synes alltid hun virket interessert og var hyggelig i samtale med meg, men jeg følte meg sjelden tatt på alvor. Jeg opplevde at ting ble løst med tilbud om medisinering heller enn henvisning til noen som hadde spesialkompetanse, selv når jeg ba om henvisningen selv. Dette gjorde at jeg slet med å få tillitt til henne, og kjente at jeg vegret meg for å faktisk fortelle henne hvorfor jeg var hos henne. Noen ganger opplevde jeg også å få "personlige" råd eller spørsmål som ble stilt på en måte som gjorde meg ukomfortabel. Jeg tror aldri hun mente noe vondt, men da jeg opplevde relasjonen til henne som utfordrende gjorde det vanskelig for meg å ha tillitt til henne som lege.

Fantastisk lege

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Tiwari som lege i 10 år. Han er omsorgsfull og profesjonelt i sitt arbeid. Han ser deg, og har tid til å høre på deg. Veldig service innstilt. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Verdens beste lege!

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Torunn Perstølen er en kunnskapsrik og medmenneskelig lege. Hun lytter, gir ærlige råd, og viser forståelse. Jeg har 100 % tillit til henne. Helsen min kunne ikke vært i bedre hender.

Uempatisk og uinteressert

Lege: Yarlini Devairakkam Skrevet

Har henvendt meg til henne ved 2 anledninger i Bergen og gått gråtende ut begge ganger. Opplever å aldri komme til ordet, for så at hun blir oppgitt for at det hun har skrevet ned ikke stemmer.

Måtte også henvende meg til henne for å få sykemelding for perioden i isolasjon pga covid-19.
var syk, tungpustet og redd på telefonen. Ble møtt med å igjen bli snakket i munnen på, informasjon om hva det vil koste og at hun skulle på ferie. Ingen god bedring, informasjon om forløpet eller betryggende ord. Jeg har aldri før dette vært sykemeldt, så er ikke den som kommer til fastlegen hyppig.