Fana Legekontor DA

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor DA

God fastlege!

Lege: Anita Midtun Skrevet

Jeg har hatt Anita som fastlege i to år, og har vært veldig fornøyd de gangene jeg har hatt time hos henne. Hun lytter, er imøtekommende og kommer med nyttige forslag til veien videre. Anbefales!

Dyktig og trygg

Lege: Anita Midtun Skrevet

Anita er den beste fastlegen jeg har hatt.
Hun er lyttende, varm, kunnskapsrik og handlende. Man føler seg alltid sett og tatt på alvor.
Det er tydelig at hun bryr seg om faget sitt og holder seg oppdatert.

Dårlig inntrykk

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Fikk time hos Gunnar da min fastlege (som jeg forøvrig er veldig fornøyd med) var på ferie.
Opplevde han som lite til hjelp.
I samtale var han overkjørende og nedlatende. Virket lite interessert i hva jeg hadde å si. Skjønte ganske fort at det ikke var så mye vits i å åpne seg for han, så lot han prate seg ferdig og bestilte time på Volvat istedet.
Glad for at jeg ikke har han som fastlege.

Proff kar med masse erfaring

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Gunnar Ramstad Sr. er en populær fastlege og dermed en travel mann. Har dog aldri opplevd at dette går utover kvaliteten på tjenesten. Praktiserer sitt yrke på et vis som passer meg fint. Rett på sak, ikke noe unødvendig mas og sier ting som det er. Selv om det kanskje ikke alltid er det pasienten ønsker å høre.

Informerer utfyllende på en klar, effektiv og lettoppfattelig måte. Lytter, gir gode råd, har god oppfølging og orden i sysakene (pun intended).

Meget fornøyd.

En fantastisk fastlege

Lege: Gunnar Alexander Wilson Ramstad Skrevet

Jeg hadde nesten mistet tilliten til fastlegene, men så fikk jeg Gunnar som ny fastlege. En fastlege som lytter, tar deg tiden samt bryr seg og gjør alt han kan for og finne ut av problemene. No håper jeg bare han blir værende på Fana legekontor.