Fana Legekontor DA

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor DA

En svært god fastlege!

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Han er en dyktig fastlege med glimt i øyet og som husker deg. Jeg blir alltid fulgt godt opp av han i ettertid og han bruker tid på pasientene som en god fastlege skal gjøre.

Bergens beste lege?

Lege: Geir Skogland Skrevet

Geir er trygg, dyktig og oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kan vanskelig forestille meg at det kan finnes bedre leger enn Geir.
Etter tre år med Geir som fastlege flyttet jeg fra Bergen, men jeg har beholdt ham i ytterligere 13 år, og reiser heller langt enn å bytte.

En meget dyktig fagmann

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Følger opp alt og tar seg tid til å lytte. Sender videre ved behov og ringer gjerne opp f.eks Haukeland Sykehus for å purre på de mens jeg er til stede. Alt i alt en proff lege med glimt i øye

Kompetent og lyttende

Lege: Geir Skogland Skrevet

Han er familielegen vår og er like god på våre barn som oss voksne. Han er alltid tilgjengelig og bruker ikke unødvendig mye tid, samtidig som han fint kan høre på deg i en time om det er det du har behov for.

Han griper fatt i relevante situasjoner og går aktivt inn for å løse disse, samtidig som han kan berolige når det ikke er noe som er alvorlig.

Vi er veldig fornøyd!

Meget dyktig lege

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet

Christina Brudvik er en meget dyktig lege som setter seg godt inn i pasientens problemstilling. God oppfølging og henvisning om nødvendig. Hun er også veldig lett å snakke med, og alltid smilende og blid.