Fana Legekontor DA

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor DA

Hele familiens klippe

Lege: Geir Skogland Skrevet

Geir Skogland er hele familiens lege og har vært det de siste åtte årene. Overgangen fra vår tidligere lege var radikal, og alt var utelukkende til det bedre. Får alltid time raskt, han tar deg på alvor og samtidig har han en herlig humor (hvis du selv legger opp til det). Dem som har omtalt ham som "kald og kynisk" (se andre omtaler), må kun ha vært ute etter trøst i stedet for konstruktive og framtidsrettede tiltak. Skogland tar seg tid og samtidig har han blikk for hva som kan forbedre din helsesituasjon. En pryd for legestanden!

Bruker for lite tid til kommunikasjon

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Opplever at er dyktig faglig sett, men kunne brukt mer tid forhold til kommunikasjon.

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Lege: Anita Midtun Skrevet

Bare en ting å si om Anita Midtun som lege og person FANTASTISK. Jeg stoler 100% på henne og hennes vurderinger. Håper hun aldri slutter på Tysnes.👍

Grei for småplager men "kald og klinisk".

Lege: Geir Skogland Skrevet

Alltid tilgjengelig for time men ikke alltid så lett å kommunisere med. Effektiv, men "kald og klinisk". Grei å gå til med småplager.

Generelt misfornøyd

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

En hyggelig mann, for all del, men en mann som ikke har tatt meg på alvor én gang for mye. Skal alltid tulle vekk ting jeg sier, og tar aldri mitt legebesøk alvorlig, uansett hva jeg kommer med. Hypokonder er jeg heller ikke, er hos han to-tre ganger i året, men hver gang preges av at jeg forlater legekontoret med en følelse av å ikke ha blitt tatt alvorlig, og dermed føles hele besøket bortkastet. Begeret rant over i dag da jeg brukte en time med buss hver vei for å ta blodprøver, for så at blodprøvene som blir tatt av meg ikke er i nærheten av det jeg har bedt om eller det vi har snakket om. IGJEN har jeg ikke blitt hørt på. Sækreterene som tar telefonen der er også en gjeng med meget uhyggelige mennesker.

I dag bytter jeg fastlege, noe jeg burde gjort for lenge siden.