Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Opptrer krenkende og arrogant

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har hatt Dr.Zakeri i mange år.Heldigvis har jeg ikke vært mye syk,for da hadde jeg byttet for lenge siden.Han ser deg ikke inn i øynene,men har blikket festet på pc.Umulig å snakke med,fordi en føler han ikke hører etter,og at han ikke har tid.Han hilser aldri,hverken når du kommer eller går.Om en må ha time,er det helt avgjørende hvem av legesekretærene som tar telefonen.En av de er alltid behjelpelig og hyggelig,i motsetning til hun andre som er frekk og nedlatende.Sistnevne burde ikke arbeide med mennesker i det hele tatt.Og DR.Zakeri og denne sekretæren burde ta seg et kurs i kommunikasjon,og hvordan en bør opptre overfor sårbare mennesker.Er på jakt etter ny lege.Kan umulig havne hos en som er verre.

Tar seg ikke tid til deg!

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har hatt Zakeri som fastlege siden fastlegeordningen ble vedtatt. Jeg har noen ganger vært fornøyd med ham, da han har fremstått som hyggelig, og morsom. I senere tider, hvor jeg dessuten har blitt eldre, har jeg opplevd ham som frekk, han tar seg ikke tid til deg, jeg har vanskeligheter med å forstå ham og hans forklaringer (som han sjelden gir). I dag opplevde jeg å få en allergisk reaksjon hvor halve ansiktet mitt hovnet opp, jeg fikk rask time - men jeg opplevde at han ikke tok seg tid til meg, han skrev bare ut noen resepter uten å forklare meg hva som var galt eller hva jeg hadde reagert på. Jeg gikk gråtkvalt ut av legekontoret.. Og har nå endelig byttet fastlege.

Meget dyktig og lydhør

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Dyktig og effektiv. Lytter til det jeg sier og gir øyekontakt og bekreftelse på at han har forstått min forklaring. Empatisk og fin personlighet.

Beste legen!

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Har hatt Bårtvedt som fastlege siden før fastlegeordningen kom! Har bodd i flere ulike kommuner, men beholdt han uansett reisetid. Han tar seg god tid til å høre på deg og er alikevel effektiv. Han kjenner meg og min sykehistorie (og den er lang...) og tar meg alltid seriøst og kommer med løsninger uansett hva det gjelder!

Har aldri tid

Lege: Adel Zakeri Skrevet

må vente i flere uker får å lege time.
Lang tlf kø.
Legen har for mange pasienter.
velg en annen lege vis du vil komme fort til