Metakognitiv Terapi Oslo

Telefonnummer413 55 034413 55 0 ...
Universitetsgata 22 0162 Oslo

Siste vurderinger av Metakognitiv Terapi Oslo

Dyktig, hyggelig og lett å snakke med

Emilie Andersen Skrevet

Har vært 8 timer til behandling for depresjon hos Emilie.

Emilie er imøtekommende, lett å snakke med og dyktig og konkret i terapien.

Hadde god nytte av behandlingen og regner meg nå som fri for depresjon og trygg på at jeg kan unngå å bli deprimert på nytt i fremtiden.

Anbefaler varmt Emile og MKT-Oslo

Takk for veldig god hjelp

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk hos Ida. Jeg har det mye bedre nå og har lært meg teknikker som gjør det lettere å takle grubling og angst.

Utrolig dyktig

Emilie Andersen Skrevet

Jeg leste tidlig i behandlingen om de som hadde opplevd bedring i løpe av 10 timer og tenkte det var helt umulig for meg og slik jeg hadde det. Men Emilie har på kort tid (9-10 timer) endret livet mitt til det bedre. Hun er kunnskapsrik, imøtekommende og lun. Jeg har følt meg sett og viktig. Hun har tatt tak i både større og mindre problemer og lært meg å håndtere livet på en bedre måte med metakognitive metoder. Jeg er for evig takknemlig for den hjelpen jeg har fått. Det føles som jeg har fått en god venn som jeg har gledet meg til å besøke.

Ekte, kunnskapsrik og klok

Emilie Andersen Skrevet

Jeg har vært så heldig å få møte Emilie. Hun oppleves ekstremt ivaretagende, dyktig i faget sitt og full av empati. Hun har gode verktøy og lære bort.

Jeg vil anbefale Emilie på det aller, aller varmeste til alle som sitter hjemme med angst, uro, panikk eller tunge tanker. Hun kan hjelpe deg!

Hun lærer bort og gir håp. Og jeg kan med hånden på hjertet si, at jeg har et helt annet liv etter 8 samtaler med henne.

Trygg, snill, omsorgsfull, forståelsesfull, profesjonell, ekstremt hjelpsom

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Jeg starta i terapi hos Ida i august. På bare 3 måneder har det blitt ekstremt mye lettere å forholde meg til OCD'en, og jeg føler ikke at den styrer livet mitt lengre. Nå er det heller jeg som styrer den.
Ida gir en utrolig god følelse av trygghet og forståelse, og gjør det veldig lett å åpne seg om sine vanskeligheter!
Hun er flink til å lytte, og har lært meg å bruke effektive metoder for å få en lettere hverdag.
Jeg anbefaler Ida til alle! :-D