Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Grefsen Legegruppe

Veldig hyggelig og dyktig lege.

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Jeg har vært hos Nedre Grefsen legegruppe i over 10 år og er veldig fornøyd. Hadde Doktor Jerkø før og var veldig fornøyd med han og jeg er like fornøyd med Norbo Tenzin.

Veldig bra

Lege: Pierre Lund Assely Skrevet

En mann at stole på, flink, hjelpsom og kunnig. Jeg har hatt han i to år og er veldig forsynt. Ikke noe negativt at merke

En hyggelig og fantastisk dyktig lege

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

Legen møter meg med meget stor vennlighet og profesjonalitet. Jeg blir virkelig sett og tatt på alvor. Jeg vet at han gjør alt han kan for å gi meg den aller beste behandling og oppfølging. Jeg er trygg og kan ta opp alt jeg har på hjertet. Dette er en lege som virkelig brenner for sin jobb og som er glad i mennesker.

Kind and Helpful Doctor

Lege: Norbo Tenzin Skrevet

It has been a real pleasure to have Dr Tenzin as my new Doctor. He is polite, considerate and very helpful.

styr unna

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Har over flere år vært lite fornøyd. Ved siste besøk ventet jeg over 40 min på å komme inn, og timen varte i 4 min, ingen unnskyldning kommer.
Hun er rask og effektiv om du skal ha en henvisning eller fjerne en føflekk, ta en blodprøve, fornye en resept.
Utover dette viser hun ingen interesse, ingen oppfølgingsspørsmål, aldri en kontroll time. oppfattes stort sett som sur, du føler du forstyrrer henne og kaster bort hennes tid. Hun sitter alltid med hodet vendt mot datamaskinen sin.

Jeg har byttet fastlege nå, noe jeg skulle gjort for lenge siden.