Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

Trygg og tar deg på alvor

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

En hyggelig og seriøs mann som tar deg på alvor med en gang. Effektiv!
Troverdig og hjelpende råd, og trenger sjeldent forklare mye for at han forstår, og gir deg den hjelpen du trenger

Trygg lege

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Jeg og familie har nå hatt han som fastlege siden 2007 hvor han kom til Moss og avløste gamle legen.
Dette er for meg en meget dyktig og lyttende lege. Kunne ikke tenke meg å bytte han ut. Helt topp lege.

bra

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Det er veldig dyktige person, omsorgsfull , veldig trivelig person, hjertelig , aktiv og bli lege, bestandig positiv. Jeg er veldig fornøyd etter jeg bytte lege det m in livet er forandre seg , takknemlig at jeg treffe Dr, Garshol

...etter Hipokrates `s ed

Lege: Trygve Garshol Skrevet

En lege som vil hjelpe deg- kunnskapsrik og empatisk og (en sjeldenhet ) som kan forsvare pasienten sin når spesialisten råder ham
å gi pasienten sterkere smertestillende ( fra telefonsamtalen hans med en spesialist .." nei, jeg kjenner henne, hun lyver ikke..." Hjertelig takk KJÆRE DOKTOR ).
VI (pensjonistektepar,utlendinger ) har ikke HAM
som fastlege lenger men har det vanskelig å la være å savne tryggheten ved å være det. TAKK.

Flink hyggelig

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år nå , tar seg god tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen , alltid en god tone i samtaler og flink til å sende deg videre til spesialister om det skulle være tvil ifm sykdom , setter stor pris på han